{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Skralde i Glasklokken.... {{forumTopicSubject}}

Hej Piger.

Puha det hårdt det her,
det trækker virkelig i alle mine følelser at ligge herinde, jeg har aldrig følt mig mere fængslet end nu,
alt er på tid, hver 3 time malkes der, spises og skiftes, så skal der skabes ro om Bob fordi han er for tidlig født, fx fjernsyn med lyd stresser ham,
Lys fra solen stresser ham,
høje lyde stresser ham,
så alt i alt drejer det hele sig om at han skal ligge på bryst kasse pakket i sin dyne og have tryghed,
hvilket faktisk er meget skønt
MEN skal jeg i bad, gå tur, toilet, i kiosken osv. skal det tilrettelægges da han ikke må ligge alene.
Det svært ligepludselig at skal have hele sin dag skematiseret og tilrettelagt til punkt og prikke.

Bob har taget på igen og vejer 1870 gr og er stadig 44 cm lang,
han spiser 40 ml hver 3 time
og startede ud med 2 ml hver anden time, så der stor fremgang.

Jeg føler mig osse enorm splittet ifht. de "store" børn,
jeg føler jeg ikke kan være der for dem,
jeg var hjemme på overnatning tirsdag til onsdag,
det var super dejligt at være familie igen,
men ligeså svært at tænke på Bob lå herover helt alene, men havde i baghovedet han var i det bedste hænder med allermest kompetence og viden omkring ham.
Han bliver lagt til nu 3 gange daglig,
han er interesseret,
men han endnu ikke udviklet sin sutte/synke sans endnu,
men det skulle komme inden for de næste 3 uger,
så det bliver dejligt når han kan det.
Jeg føler mig lidt som Maren Malkeko,
og får da kun malket 50-60 ml ud til ham af gangen,
men lidt er bedre end slet intet,
men det er en kamp uden videre,
så tøser vær i lykkelige for i har jeres bebser i mavsen endnu,
ved godt det drøn hårdt at være gravid med skavanker, men jeg vil aldrig nogensinde ønske for min værste fjende de skal dette forløb igennem,
selvfølgelig er det rigtig søde herover og meget forstående, men føler jeg lever i en glasklokke...

Vores venner er udeblevet eller mange af dem er,
de er en naturlig ting siges det,
de siger de er bange for at se vores søn,
en kommenterede på facebook at han lignede en chimpanseunge,
dette gjorde skide ondt,
en anden kommenterede min alder og fortalte mig det var SYND for min søn at have så gamle forældre,
og jeg var et svin og hun var meget lykkelig for at jeg var blevet steriliseret så der ikke kom flere børn fra gamle mor Åse som hun kaldte mig,
har selvfølgelig blokeret hende og sms'et at hun kan rende og hoppe,
men det sætter en spor og masser af tanker igang,
så nu har jeg tilføjet mig selv titlen tudemarie.

I må undskylde dette lange indlæg, men skal af med det, og det bliver jer det går ud over.

Hav en skøn dag.

Hilsen Skralde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skralde i Glasklokken....
  • #1   27. mar 2009 Hvor godt at høre fra dig, SKralde, jeg har tænkt på dig.

    Allerførst, hvor er jeg glad for at det går godt med lille Bob. Han er da en rigtig kriger. Det er dejligt at læse...

    Dernæst til dig. Kan godt forstå du føler du lever i en glasklokke. Jeg har ikke selv prøvet det, så jeg kan ikke sige at jeg ved hvordan du har det, men jeg føler med dig, det skal du vide.
    Men det er bare en overgang og om lidt er du ude i virkeligheden igen...

    Til sidst så må jeg sige jeg er forbløffet og forundret over den menneskelige natur. SIkke da nogle kommentarer at komme med. Jeg er simpelthen målløs. Jeg har lige været inde og kigge billederne af Bob igen igen og han er jo ualmindelig dejlig. Kan slet ikke se hvorfor du skal have sådanne kommentarer. (Skal jeg komme og banke dem for dig???)

    Keep up the good work. Du kan godt klare det og jeg sender en masse varme tanker til dig....


  • #2   27. mar 2009 jeg syntes personligt at det er ok at du kommer ud med her for jeg forstå dig nu godt at du bliver ked af alle de dumme kommentar og jeg syntes også at denne verden er blevet meget uretfærdig og der er ikke mange i dk der kan snakke pænt til hinanden og jo nok også andre land har det problem med at være flink ved hinanden men du skal ikke være ked af det med alder for jeg har et problem der ligner det lidt det bare ikke alderen det er fordi min mand er udlæninge og på den konto har jeg miste et par venner også er jeg sige at hvis de ikke kan accepter mit valg så er de ikke rigtig venner og så vil jeg heller have få rigtig venner end mange bekende og hvis dine venner ikke kan accepter at i har fået bob som er en god gave så er de ikke rigtig venner efter mit hovede

    sorry hvis du syntes jeg har sagt det for hård men sådanne er sandheden og du kan da uden problemer tro jeg finde nye venner


  • #3   27. mar 2009 ps har lige været ind og se ham han se da så kær ud

  • #4   27. mar 2009 puha det lyder hårdt.. er da glad for min stadig er i maven eller han må da gerne komme ud nu.. da jeg er så langt henne.. men det er jo ikke den bedste start at få sammen emd sit barn.. man ville jo gerne man kunne tage sit barn med hjem og bare hygge... men den tid kommer forhåbenligt snart.
    Dertil synes jeg det er svinsk af folk der tror de kan tillade sig at sige alt muligt om ens barn og ikke minst om ens alder (nu ved jeg ikke hvad din alder er) men det er jo også lige meget.. bare du er der for ham og er en god mor. så skid da hul i hvad folk mener og siger... men ved det kan være svært for i det sted du er i nu , er du nok mere modtagelig for de ord folk kan finde på at komme med...
    Jeg håber bare du holder humøret høj selvom det er svært... og det er godt du kommer ud med det du har på hjertet det er sku sundt...

    sender dig en kæmpe knuser

    hvornår må lille bob så komme hjem? nu kan jeg ikke helt huske hvor meget tidligt han er blevet født.. men selvfølgelig skal han også have en god vægt inden han må komme hjem.. men er da glad for det går fremaf og han har taget på....



  • #5   27. mar 2009 Skralde vi er jo også her ind for at støtte hinanden i og efter gravediteten vil jeg personelig mene


    og også et kæmpe knus her fra mig og jasmin til dig og bob og prøv af se lyst på det selvom det til tider kan være svært


    her er et lille citat jeg bruger når jeg syntes det er hårdes :
    det man ikke dø af det blive man stærker af


    og det citat har hjulpet mig meget spicelt det sidste år


  • #6   27. mar 2009 Christina jeg tusse gammel, jeg 37 år smiley

    Tak for al jeres dejlige respons, det varmer.

    Min halvdel tager affære i dag og melder ud til venner osv.
    at jeg ikke magter negative vibes.
    Jeg er blevet overtalt til at tage med hjem på Mandag til Tirsdag for at være med de store og hygge med dem, hm det bliver svært at skulle gå fra ham, men vil jo osse gerne de store.

    Skralde delt i to...


  • #7   27. mar 2009 du er ikke gammel hvad skal jeg så sige om min mand han er og 37 og det er det første barn han skal have så du har mange år endnu

  • #8   27. mar 2009 Jeg føler mig heller ikke gammel, men blev ret chokket over at blive kaldt et svin og gammel mor Åse.

    Skralde


  • #9   27. mar 2009 det forstå jeg godt for det kan man ikke tillade sig

  • #10   27. mar 2009 min mor var sku da 38 da hun fik min lille søster

  • #11   27. mar 2009 Altså jeg synes slet ikke du ligner en på 37 år. Og det siger jeg ikke for at være høflig osv. men da jeg så billedet af dig tænkte jeg at du nok var på alder med mig eller sådan. Og jeg er 29. Så mon ikke hende der sagde er mega misundelig over at du holder dig godt...

  • #12   27. mar 2009 det er da også lige meget hvor gammel man er bare man er en god mor.. og det er jeg sikker på du er

  • #13   27. mar 2009 Helt enig med dig Christina...

  • #14   27. mar 2009 Louise 35+0 * det er godt der er nogen der er enig med mig smiley

  • #15   27. mar 2009 jeg er også enig med jer

  • #16   27. mar 2009 det var godt eva ehhe

  • #17   27. mar 2009 Takker for det, men når man lever som jeg gør for tiden så er det ligesom om man syger alt der er negativt til sig.
    Det svært at absorbere fra negative, jeg synes jo vi har fået en smuk dreng, og at han ligner en helt normal baby han er bare lidt mindre.

    Jeg glad for jeres støtte piger.

    Klem Skralde


  • #18   28. mar 2009 det var så lidt skralde håber det hjalp lidt på humøret.. din dreng er en fin dreng har været inde og lure af...

  • #19   28. mar 2009 hej skralde.. stakkels dig, du kan tro jeg føler med dig, jeg har selv ligget på neonatal med oliver, da jeg fødte ham 7 uger før tid, det er en forfærdelig tid , fordi man netop som du også siger , føler sig lidt fanget.. Jeg følte også lidt at det var sygeplejerskernes barn i starten , fordi de tog så meget over. men det mærkelige af det hele var at da jeg kom hjem , savnede jeg faktisk at være på det ellers forfærdelige sygehus.. Man skal lige vænne sig til at der ikke sidder alarmer og holder øje med ens lille baby, og man ligger vågen de første mange nætte- trækker de nu også vejret.. men men men jeg synes at du skal ignorere alle de latterlige kommentarer du har fået, for det er da en værre gang gylle at lukke ud til andre folk, og især nå man står i den situation som du gør- for man er sgu mere følsom.
    så jeg vil bare sende en masse varme tanker til dig og hele din familie.. det er en hård tid, men man kommer igennem den , og med det dejligste barn som man har knyttet et helt specielt bånd til,.
    varne knus og kram stephanie


  • #20   30. mar 2009 Hej igen piger.

    Puha jeg synes det hårdt det her, jeg er så bange hele tiden,
    bange for ikke at slå til på alle kanter.

    Bange for at miste mit forhold
    Bange for at miste min yngste datters tillid
    Bange for at miste de stores tillid,
    men jeg er måske osse en kende hård ved mig selv.

    FX har jeg frabedt mig alle besøgende, ønsker ikke at se nogen,
    har det rigtig skidt for tiden, føler ikke min halvdel vil mig mere, bebrejder mig selv for den tidlige fødsel, bebrejder mig selv over ikke at kunne være noget for min familie, det hele er vidst ved at vokse mig lidt vel meget over hovedet.
    Min halvdel har ikke været her siden i fredags pga. job og synes bare det så hårdt at se de andre have deres mænner omkring sig, sammen med deres børn, jeg savner ham meget, men han vægter ikke det her op særlig meget synes jeg. FX har han bedt sine børn komme ned og holde påske ferie ved sig, jeg ved godt de ikke har været nede i et stykke tid, men han har aften arbejde den uge de skal komme og spekulere bare på de 8 dage hvad så med mig?

    Jeg ved ikke hvordan dette her ender op, men fortsætter han så bliver jeg nødt til at slå bremsen i for at beskytte mig selv.

    Fuck det svært, tuder og tuder og tuder, og er så pisse træt af dumme bem. han skla bare vokse og han er bare en baby ligesom alle andre og skal bare spise mad og tage på, og han er miniture baby osv.

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ han er ikke, han er ikke bare en baby der er kommet for tidligt, han er et for tidligt født barn, som kan få en masse senskader hvis ikke han bliver behandlet helt specielt, og især med lys og lyd så man ikke aktivere de hjerneceller der ikke er faldet på plads endnu, han har svækket immunforsvar, han har stor chance for at få sansesensitiv følsomhed, og i den dur, så nej han er ikke bare en baby der lille og skal tage på.

    Har spurgt om halvdelen vil bytte, pusler og sondemader hver 3 time døgnet rundt og malker osse hver time, føler mig som Maren THe MalkeCow.
    No Mercy der, og det hver nat og hver dag.
    Jeg ved at blive bims i knolden af at være her, og de har en forventning til vi selv passer vores børn.

    Smutter igen, jeg har malketid nu

    Skralde


Kommentér på:
Skralde i Glasklokken....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce