{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livmoderhals?!?
  • #1   28. feb 2009 mener lægen undersøger det når man er til undersøgelse..

  • #2   28. feb 2009 Jeg bliver scannet med sådan en dildo-lignende scanner hver uge. Der måler de fra den indre til den ydre livmodermund. Det er længden på livmoderhalsen. Så presser de mig på maven, for at se om den åbner sig, når der kommer en plukve.
    Det mindste den må være uden at det er "farligt" er 25 mm. Jo kortere den er - jo større er risikoen for at føde for tidligt.
    Min måler ca 17-19 mm i denne uge. Jeg har været sengeliggende af den årsag de sidste 3 uger, og skal være det resten af graviditeten (er idag 31+1).


  • #3   28. feb 2009 jeg mener jeg fik målt min til MD scaningen.. min var 26mm så liiige over det "tilladte" jeg har også fået lavet et kegle-snit for nogle år siden.

  • #4   28. feb 2009 Ok tak for svar.. undrede mig bare jeg skal til tjek på mandag men har intet fået at vide om at min læge skal undersøge mig på den måde...
    nå ja men det opdager jeg da så.. Jeg har været til et par akut-scanninger pga blødning men der har de ikke målt noget. og ellers er jeg kun blevet scannet udvendigt.. jeg er nu 24+6


  • #5   28. feb 2009 Jeg var også omkring uge 24 da jeg fik målt den første gang. Da var den 31 mm. Så fik jeg den målt igen i uge 28 og da var den kun på 23 mm, og så var det lægen smed mig i seng...

  • #6   1. mar 2009 ok, ja det må da være lidt kedeligt at ligge i sengen allerede, der er da noget tid endnu når du kun er 31 henne... det er ikke noget man selv kan mærke?

  • #7   1. mar 2009 Jah lidt kedeligt er det da, men jeg er vist ved at vænne mig til det... Det værste er alle de ting jeg ikke må...

    Nej jeg tror ikke man selv kan mærke om den er for kort, hvis det er det du mener. Det er immervæk meget små marginaler vi snakker om....


Kommentér på:
Livmoderhals?!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce