{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

menses efter sa {{forumTopicSubject}}

hej:)
ved ik om det rigtigté sted jeg skriver dette, men nu prøver jeg altså:)
okey det her er så sån her, jeg var gravid og i 11+4(med drømmebarnet:(), så den 24 dec om aftenen, aborterede jeg desværre og allerede næste morgen da jeg kom til scannning var det hele ude, og blødte i lidt over en uges tid, men har så nu i søndags fået min mens(tror jeg) det startede med meget lidt, og plejer a have lidt kraftig, men så pludselig kom det, virkelig i tre dage sku jeg skifte bind konstant, det løb bare ud, men tænkte det var pga det var et stk tid siden, men mit spørgsmål(endeligt;)) ligger så her, kan det passe jeg stadig ska bløde? for gør jeg nemmelig, og førhen når jeg havde min mens blødte jeg ca 4 dage kun... har ik kontaktet læge endnu da vi lige er flyttet og har ik fået a vide hvilken læge jeg har fået..
håber der er nogen kloge hoveder herude der kan hjælpe mig lidt på vej:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  menses efter sa
  • #1   24. jan 2009 det kan svinge meget... jeg selv har arborteret 3 gange, og jeg plejede at have mens i ca 3-4 dage, meen første mens efter sa var noget længere... har selv lige arborteret i december igen, og min mens kom mandag og er så heldigvis på vej væk igen...

  • #2   24. jan 2009 nåh, oki, jamen min er der stadig men nu ligner en normal mens? føler bare mig dum over jeg ik ved om der er noget eller det er normalt:(

  • #3   24. jan 2009 Jamen den første mens efter en sa, kan godt være mere klumpet, rød/brun og sådan... så det er normalt at det ikke ligner en alm. mens... meen det med hvor lang tid den vare, er forskelligt... min første mens efter sa, har været på hen holdsvis 14 dage, 9 dage og denne gang 5-6 dage... så det kan variere en del... kan godt forstå du føler dig "dum" sådan havde jeg det også første gang, meen derfor er man det jo ikke, meen man kan jo heldigvis ikke være alt-vidne... smiley

  • #4   25. jan 2009 nåh okay:) pyyh det var rart a vide, a det er normalt a det er sån, for var da ved a tro der ku være noget, os derfor jeg spurgte mig til råds herinde:) men tusind tak fordi du var så sød a dele din viden og oplevelser med mig:)

  • #5   26. jan 2009 Det var så lidt.. vi er her jo for at hjælpe hinanden... smiley

Kommentér på:
menses efter sa

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce