{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Tilmeldt:
19. dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416

Smerte og lidt blod. {{forumTopicSubject}}

Ja hvor skal jeg starte henne, jeg kan fortælle at jeg er meget nervøs og kan næsten ikke holde det ud mere.

I morges havde jeg ondt i maven, lige som om det stak ind i maven/underlivet på mig, og var svimmel. Men efter et par timer gik det over, og jeg tog til byen med kæresten.

Dog havde jeg det mærkeligt, dette er dog nok mest psykisk fordi jeg var sikker på at der var noget galt i morges.

Men vi tog afsted og er så kommet hjem her for en halv times tid siden, og jeg skal tisse og der ligger så en smule rødt stads. Det lignede meget tyndt blod.

Jeg er dog så kort i min graviditet at jeg er bange for at der er noget helt galt, eller at der går noget helt galt. Jeg er i 7'ende uge.

Det skal dog siges, at jeg ikke har været ved lægen endnu da han ikke havde tid til mig inden jul, så ham mente at jeg godt kunne vente med at komme til det nye år.

Jeg er bare så fortvivlet og bange lige nu, har allermest lyst til at sætte mig til at tude.

Ved bare ikke hvad jeg skal gøre, for har læst så meget om spontan abort, og graviditet uden for livmoderen at jeg er blevet kuk af det tror jeg. For kan ikke tænke på andet, og går hele tiden og spekulerer på om æget sidder et forkert sted eller om jeg mister barnet.

Håber der er nogle der kan komme med en grund til hvorfor jeg har blødt lidt, eller hvorfor jeg har ondt i maven/livmoderen. Eller bare en der kan få mig til at falde lidt til ro.

Det skal dog siges at dette er første gang jeg har set synet af blod siden barnet blev lavet.

Beklager det lange indlæg, måtte bare ud med mine tanker og følelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smerte og lidt blod.
  • #1   23. dec 2008 Gør det ondt når du tisser? For så kan blodet godt være blærebetændelse og stikken i underlivet kan godt være baby der udviger boligen..

    Nogle gravide bløder også, så blod betyder ikke altid = abort..


  • #2   23. dec 2008 Nej det gør ikke ondt at tisse, slet ikke. Men syntes bare det var underligt, fordi der var så lidt blod. Det mindede lidt om mængden hvis man havde haft en rift på fingeren. Men det der har gjort mig mest nervøs var at jeg var så svimmel i morges.

  • #3   23. dec 2008 Jeg døjede også meget i starten af min graviditet med at være svimmel, og blødte også en smule engang imellem.

    Tror du skal lade være med at tænke over det, eller så ring til vagtlægen så han kan se på dig.
    Så får du i det mindste ro, er træls at gå og tænke over det i julen inden du kan komme til lægen.


  • #4   23. dec 2008 Tusind takk for de beroligende ord, vi snakker også meget om om det bare er mig der tænker og bekymrer sig for meget. For det er jo klart at jo mere jeg spekulerer jo mere ligger jeg mærke til meget små ting.

    Er meget glad for i skriver at det er helt normalt.

    Diana - Har også overvejet at ringe til vagtlægen, så jeg i det mindste kunne få lidt ro i sjælen og høre om alt ser normalt ud.

    Men måske i har ret, jeg bliver nød til at tænke lidt på nogle andre ting, og ligge det lidt på hylden, det er bare svært.


  • #5   23. dec 2008 Mia F---> Kan godt forstå din bekymring. Kan forhåbentlig berolige dig lidt med at det godt kan være såkaldte legimentsmerter... Din livmoder er på overarbejde lige nu fordi den skal udvides og de "strenge" som holder den skal give sig. Det kan give en lille smule blødning. Jeg var selv inde og blive skannet tidligere i graviditeten fordi jeg blødte en smule og havde meget ondt.
    Min mand fik den forklaring at det er >teltpløkkerne giver sig og skal strækkes.< Syntes egentlig det er et godt billede at sætte på den situation.

    Håber dette kan berolige dig lidt. Hvis du er meget usikker kan du som du selv skriver kontakte vagtlægen eller skadestuen, eftersom du ikke er tilknyttet noget specielt fødested endnu.



  • #6   23. dec 2008 Lotte - Ja det var faktisk en meget god forklaring din mand havde fået, man får lidt et billede af hvad der foregår.

    Takker mange gange for berolingen, det hjælper faktisk lidt. Har dog besluttet mig for at hvis smerterne bliver ved, og jeg bliver svimmel igen i morgen, så ringer jeg til vagtlægen eller sygehuset. For så vil jeg meget geren tjekkes.


  • #7   23. dec 2008 håber alt er okay... sys du ska ringe t vagtlægen, hvis du er bekymret...

  • #8   24. dec 2008 Hej
    Jeg tror bestemt ikke du er ved at aborterre,
    det stikker dernede engang imellem baby gror jo og udvider sin bolig.
    Jeg har blødt en del i de første 2 mdr af min graviditet uden det havde nogen betydning. Både haft pletblødninger og styrtbøldninger og min lille guldklump ligger trygt og godt i maven.
    Så nogle af os er altså bare uheldige med det bløderi, tror du ville have mere ondt hvis der var noget galt.


Kommentér på:
Smerte og lidt blod.

Annonce