{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Fandt misdannelse til kønsscanning ?? {{forumTopicSubject}}

Hej piger ??
Jeg fandt min gamle profil herinde igen.
Jeg har Naya fra 2010, og er nu gravid igen.
Manden og jeg ville gerne vide kønnet, så vi havde bestilt tid til kønsscanning, hvor vi fil at vide det var endnu en lille pige ??

Hun opdagede dog også vores pige havde en misdannelse. Hendes højre fod viser sig at være en 'klumpfod', jeg er så ked af det, og ved ikke specielt meget om det. Har læst omkring på nettet, men ville høre om andre har børn med denne misdannelse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fandt misdannelse til kønsscanning ??
  • #1   30. dec 2014 Du skal ikke være ked af det. Min kusines dreng havde det på begge føder og han fik en skinde på fødderne når han sov og han trives rigtigt godt i dag han er snart 7

  • #2   31. dec 2014 Klumpfødder er ikke så slemt, det kan rettes ud med en skinde. Er det ekstremt kan det opereres. Hun kommer til at kunne gå og løbe som andre børn. Evt tager det lidt længere tid for hende at lære.

  • #3   31. dec 2014 Jeg har en veninde som en født med klumpfod. Jeg anede det ikke før hun blev gravid og nævnte det.

    En dreng fra min søns vuggestue havde det også og sov derfor med skinner på. Det så voldsomt ud, men virkede ikke til at genere ham og han går helt fint i dag smiley


  • #5   4. jan 2015 Jeg har en veninde som jeg gerne vil sætte dig i kontakt med hvis du har lyst (og hvis hun vil, men det er jeg sikker på ikke er et problem)

    Hun vil kunne svare på nærmest alt, hun fødte i sommer en dreng med klumpfod og de er pt i gang med et forløb på Riget.

    Men smid mig en besked hvis du har lyst smiley


  • #6   5. jan 2015 Tusind tak for jeres svar alle sammen! smiley
    Jeg er blevet mere 'rolig' nu, tror bare jeg havde lidt svært ved at acceptere det i starten. Men nu er jeg helt okay med det, min søsters kærestes bror er ortopæd og retter klumpfødder, og han har forklaret en masse og fortalt de næsten ikke operere for det mere, fordi de er blevet så gode i dag. Nu venter vi på misdannelsesscanning d. 9 februar og ser hvad vi får at vide der. Hun var nemlig ikke 100% sikker, hun fortalte bare vi skulle være glad for det kun var på den ene. smiley



  • Natasha S
    Natasha S Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   18. jan 2015 Jeg er født med klumpfod, og det bemærker man ikke smiley

Kommentér på:
Fandt misdannelse til kønsscanning ??

Annonce