{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Christina M
Christina M
Tilmeldt:
10. jul 2014
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22

Morgenkvalme, hjælp!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Gode råd mod morgenkvalme modtages med kys hånd.
Jeg lider utrolig meget af morgenkvalme, og det forgå til langt ud på formiddagen og eftermiddagen. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig lidt. Synes absolut ikk det er sjovt længere!:-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Morgenkvalme, hjælp!!!!!!
  • #1   23. okt 2014 Jeg har aften og nat kvalme. Jeg drikker mælk og spiser mariekiks.

  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   23. okt 2014 Marie kiks eller tuc kiks.

  • #3   23. okt 2014 jeg havde tuc kiks ved min seng og noget vand og det startede jeg morgen med ved freja

  • #4   23. okt 2014 Jeg brugte Seaband og sodavandsis (Sun Lolly).


  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #5   23. okt 2014 Annemette hvad er Seaband?:) spørg måske dumt.:)
    Spiser jeg ved ikk hvor mange mariekiks, og synes bare ikk det hjælper, men hey nu har jeg da en undskyldning for at spise Sun Lolly:-)


  • MortilM
    MortilM Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 35
    #7   23. okt 2014 Sun lolly hjalp mig virkelig meget.. Og popcorn..
    Derudover MANGE små måltider i løbet af dagen


  • #8   24. okt 2014 Hav banan og vand ved siden af sengen som du lige spiser inden du står op, så du lige får blodsukkeret op, samt væske smiley


  • #9   24. okt 2014 Christina M: Det er præcis som Emily's mor forklarer smiley

  • Just A
    Just A Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #10   24. okt 2014 Kiks virkede slet ikke på mig, jeg startede dagen med at spise en sammen klappet med en ordenlig gang leverposteg i og 4 glas mælk:) og så spiste jeg generelt bare rugbrød flere gange dagligt. For jeg måtte aldrig blive sulten for så kom kvalmen. Derudover havde jeg altid nogle stærke lakrids med i lommen eller mentos hvis jeg var nogen steder:)

  • #11   27. okt 2014 Jeg havde ik kvalme men af og til hals brand.

    Mod hals brand tog jeg inden jeg gik i seng en skål neutral yoghurt uden noget i, og morgen drak jeg et stor glas Mathilde caco mælk og om formiddagen drak jeg en halv flaske vend og spiste et par hånd fulde mandler .

    Om eftermiddagen neutral yoghurt og caco.

    Prøve mod kvalmen og spis noget neutral yoghurt eller cultuta neutral der jo nogen gode ting i som reducere bakterien i tarmen osv måske det kunne hjælp.
    Og drik ex meget vand men det skal ik være is kold gerne stue temperatur .


  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #12   27. okt 2014 Synes bare ikke der er noget der hjælper. Og er ligeså stille begyndt at gi op. Har kvalme 20 timer i døgnet. Får kvalme nedsættende piller fra lægen, men det er min krop ligeglad med. Den har sit eget liv:-(

  • #14   28. okt 2014 Jeg havde med den store kvalme i de første 4 måneder og i de sidste 3 måneder.

    I de første 4 kastede jeg op konstant, hver gang jeg overvejede at spise noget, drikke noget eller lufte mad, så røg det op smiley

    Og jeg fik kvalme lindrende piller af lægen, de hjalp ikke en meter.

    Jeg syntes ikke der var noget der hjalp, hverken mad/kiks/drikke eller andet desværre smiley

    Håber du oplever at kvalmen stopper for det er virkelig hårdt at være konstant dårlig


  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #15   29. okt 2014 Jeg kaster heldigvis ikke op, men selve kvalmen i sig selv er sq slem nok. Det er hele tiden! Nogen gange tænker jeg at jeg ikk vil falde i søvn, for jeg ved hvad der venter mig når jeg vågner næste morgen, og det er vildt stressende !
    Folk siger at det max vare til uge 15, men det kan da godt være, lige nu er der lang tid til uge 15, når jeg kun er i uge 6:-( øv!


  • CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #16   2. nov 2014 Prøv en håndfuld mandler....:)

  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #17   3. nov 2014 Nej mandler. Fy for en skefuld! Dem har jeg spist for mange af til at jeg ikk kan li dem længere.

  • CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #18   4. nov 2014 Det var synd - det virker ellers smiley

Kommentér på:
Morgenkvalme, hjælp!!!!!!

Annonce