{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.608 visninger | Oprettet:

Parforhold, sex og gravid uge 33, jer? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg venter barn sidst i November. Det er vores første baby smiley
Vi har været kærester i over to år, og fungerer som soulmade. Vi forstår hinanden, kan afslutte sætninger og vil de samme ting.
Vi har altid haft et vidunderlig velfungerende sexliv, men vi kan begge mærke at maven er en forhindring og vores sexliv er gået meget i stå over den sidste måned, desværre hurtig. Vi er nu enig om at vi skal have sex en gang om ugen, uden undskyldninger, ellers går vi i stå på det punkt smiley Det er meget hårdt, især lidt for mig, men lysten er der bare ikke ret meget.

Hvor meget havde I sex sidst i graviditeten?
Hvordan holder I lysten ved lige, kæler I mere for jeres mand end normalt?
Det er forskelligt hvornår man starter igen kan jeg læse i et andet indslag derinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parforhold, sex og gravid uge 33, jer?
  • #1   13. okt 2014 Sex skal ikke være en pligt, eller noget man aftaler.. hvis du ikke har lyst skal du ikke. Mig og min kæreste har sex 3 gange på de sidste 4 måneder.. jeg havde ikke lyst overhovedet.. maven var i vejen, jeg havde ondt og havde bare ikke lyst. Min kæreste var heldigvis meget forstående, og vi snakkede om hvordan jeg havde det, for havde det rigtig dårligt med ikke at kunne tilfredsstille ham. Havde heller ikke lyst til at røre ved ham på samme måde.. Men da jeg så havde født, kunne det nærmest ikke gå hurtigt nok med at komme i gang igen smiley

  • #2   13. okt 2014 Jeg havde ikk disse problemer i min graviditet med og have ondt osv , men vi brugte tit og give en bag hyler he forstået sådan af vi ligger på siden også tog han mig bagfra altså ik analt . Og det var godt maven var ik i vejen og man følte sig ik flad med han skulle ligge ovenpå en,

    Ellers tog vi en lyn tur over køkkenbordet eller sofaen eller en hunde stilling i sengen, og vi brugte også meget vores badekar .

    Vi brugte til sidst kun stillinger for maven var foran mig og min mand bag ved eller ved siden,

    Jeg syntes også jeg var god til bibeholde han lyst men jeg mistede heller ikk lysten jeg syntes bare ik jeg havde samme trang som ham, og ja så jeg ham et håndjob og et blowjob i ny og næ så jeg ik følte jeg havde lyst,



  • #3   13. okt 2014 Jeg er 34+2 vi havde sex i går, men det er meget forskelligt hvornår vi har sex, vi har været sammen i 7,5 år. Men jeg synes efterhånden det er lidt underligt, især fordi lillemanden sparker inde i maven og brysterne er ømme.

    Men sex skal ikke være en pligt men en lyst smiley


  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #4   13. okt 2014 Hvis sex er en pligt forstår man ikke hinanden nok.

    Sex er vigtigt, men det skal være af lyst at man hør det, ikke fordi det er en pligt..

    Hvis du ikke har lyst er det fair, lysten kommer måske, når du ikke føler at du er tvunget til det smiley


  • #5   13. okt 2014 Fra maven begyndte at titte frem og til 3 mdr efter fødslen, havde vi måske sex max. 5 gange. Min mand kunne ikke tænde på mig når jeg var gravid, sagde han..

    Denne gang er maven der dog allerede i stor stil selvom jeg kun er 15+, men nu har vi lige så "meget" sex som vi plejer, ca. 3 gange i måneden.


  • #7   13. okt 2014 Vi var heller ikke så aktive i mine graviditeter. Især til sidst med kæmpe mave, der bare fylder, er usexet og totalt i vejen. Dog er nogle stillinger nemmere end andre ;b hehe..
    Vi gjorde det når vi begge havde lyst og der var mulighed for det. Det var ikke ofte vil jeg sige smiley
    Men det kommer stille og roligt igen efter fødslen, når man er ovenpå og healet. smiley


  • #8   13. okt 2014 Ja maven er virkelig i vejen, vil ønske a smiley t man lige kunne tage maven af, og sætte den på igen bagefter smiley Lidt usexet og man fumler bare rundt med maven her til sidst. Puha det hårdt smiley
    Det lyder egentlig som at vi pt. har sex som pligt, det kan jeg egentlig godt selv se nu, men sådan føler vi ikke at det er, måske vil vi ikke erkende det helt smiley ,men min bedre halvdel tænder da ikke ligefrem på min store mave, og han kan da heller ikke lade være med at tænke på om han bliver klemt, eller prikket i hovedet smiley Vi har lyst begge to, men det er som om at vi efterhånden er tre når vi skal hygge os smiley
    ,men heldigvis har det jo en god årsag smiley
    Det er dejligt at man kan komme ud med sine tanker og frustationer omkring alt indenfor graviditeten, parforhold og sexlivet. Nogle gange kan jeg da ikke lade være med at tænke at det bare er mig der er skør eller unormal, så er det virkelig dejligt at få bekræftet at man ikke er ene og alene om de samme tanker og oplevelser smiley


Kommentér på:
Parforhold, sex og gravid uge 33, jer?

Annonce