{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Cathrine Holm
Cathrine Holm
Tilmeldt:
26. aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Ekstrauterin graviditet - ulidelig ventetid!! {{forumTopicSubject}}

Bedst som kæresten og jeg er blevet enige om at min - på ingen måde planlagte - graviditet, er en glædelig begivenhed rammer nervøsiteten og uvisheden os.
Fredag morgen besvimer jeg på badeværelset og slår hovedet ned i toilettet. Det sidste jeg kan huske er at jeg følte mig svimmel og vågner først op 10-15 minutter efter. Da jeg har haft voldsomme mavesmerter aftenen forinden, vælger min læge at sende mig til ultralyd på mistanke om en ekstrauterin graviditet eller spontan abort (har ikke haft blødning). Jeg bliver scannet og får taget blodprøver, men der kan ikke rigtig konkluderes noget fordi jeg ikke er så langt henne. Mit HCG-niveau var 220 i fredags og jeg har i dag fået nye blodprøver, så krydser fingre for en fordobling. Det skulle eftersigende betyde at der sidder hvor de skal. Venter nu bare på at kl. bliver 13.00 i morgen så jeg kan ringe til kvindeambulatoriet og få svar. Ventetiden er frygtelig!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstrauterin graviditet - ulidelig ventetid!!
  • #1   1. sep 2014 Krydser fingre og håber al der bedste for jer xxxx

  • #2   1. sep 2014 held og lykke, håber det er som det skal være

  • #3   1. sep 2014 hva så. har du fået svar?

  • #4   1. sep 2014 Hcg var steget til 530, så det tyder på at det er en normal men meget tidlig graviditet:) er så lettet! Skal dog fortsat følges lidt endnu med blodprøver og scanninger indtil det kan bekræftes at alt er ok

  • #6   1. sep 2014 Tak for din besked Amalie.. er lidt utryg ved de smerter, så det er opløftende at høre at ændre har haft det lige sådan og der er kommet et dejligt barn ud af det:)

  • #8   2. sep 2014 Har du erfaringer med at smerterne kommer på et bestemt tidspunkt? Jeg har det fint om dagen, men først på natten vågner jeg af disse voldsomme smerter. De kommer i ture på mellem 15minutter og 2 timer hver nat! Syntes det er underligt:/

  • #9   3. sep 2014 Lyder godt det var steget smiley i min aller første graviditet (som 19 årig) fik jeg nogle meget voldsomme smerte anfald, det viste sig at være små galdestens anfald

  • Babylove2014
    Babylove2014 Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #11   4. sep 2014 Sådanne smerter om natten har jeg haft.
    Ingenting om dagen, men så vågnede jeg om natten med sindssyge smerter i underlivet, men ingen blod. Var så jeg nogen gange måtte ligge mig på det kolde badeværelsesgulv gulv da jeg følte jeg skulle besvime.

    I første graviditet, kom jeg til scanning i uge 7 pga smerterne, og graviditetet så ikke rigtig ud, så jeg fik en medicinsk abort.

    I denne graviditet havde jeg præcis samme smerter, de stoppede omkring uge 7.

    Og jeg er nu 16+5 smiley

    Håber det bedste for dig smiley


  • #13   8. sep 2014 Da jeg fik svar på blodprøver, fik jeg også tid til scanning i morgen. Jeg nåede dog ikke at vente så længe, da jeg ringede til ambulatoriet og forklarede at jeg ikke var tryg ved de smerter og var derfor til scanning i onsdags. Det så alt sammen normalt ud, men de vil alligevel gerne se mig i morgen igen smiley Smerterne er i mellemtiden næsten forsvundet - forhåbentligt det er et overstået kapitel, så jeg kan få lov at nyde graviditeten smiley

Kommentér på:
Ekstrauterin graviditet - ulidelig ventetid!!

Annonce