{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Blod stort set hele tiden. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
jeg ved ikke om min situation er normalt, men jeg har det sådan at jeg bøder en smule stort set hele tiden.

Godt nok er det gammelt blod for det meste der kommer lidt af, men engang imellem har det været frisk blod.

jeg tænker om det er normalt at jeg bliver ved med at have pletter fra blod i bindet, oss selvom det er gammelt blod? synes da det skulle stoppe igen. er der andre der har det på samme måde.?
ville kunne forstå at det kom en gang imellem men at jeg har noget stort set hver 2 dag, og nogen gange flere dage i træk.

Det genere mig så meget at jeg ikke synes det er så hyggelidt at skulle have sex med min mand, selvom jeg egentligt har lyst til det. det gør mig lidt ked af det.

Jeg er 19 uger i morgen, fredag 29. august.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod stort set hele tiden.
  • #2   28. aug 2014 jeg ville tage den med lægen. jeg gå sygemeldt fordi jeg blødte sådan lidt her og der. men det er væk nu


  • #3   28. aug 2014 har godt tænkt på at snakke med lægen om det igen. har snakket med ham da det startede og da der kom frisk blod første gang.
    Jeg mærker masser af liv så er ikke så bekymret igen, men tænker bare at det ikke burde komme så tit som det gør.
    Jeg går og døjer med mit bækken. jeg er startet til fys og har fået et bækkenbælte, nu som jeg håber vil hjælpe.
    lige nu går jeg i skole som SSH'er så det er ikke fordi jeg laver noget fysisk på den måde, der skulle kunne stresse mig- har 5 uger tilbage på skolen, så jeg håber at jeg kan komme igennem dem og så håber jeg på at jeg kan blive sygemeldt derfra og til jeg skal på barsel. det er meningen jeg skal i praktik derefter i hjemmeplejen, som jeg alligevel ikke kommer til at gøre færdig inden jeg skal på barsel.


Kommentér på:
Blod stort set hele tiden.

Annonce