{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.782 visninger | Oprettet:

bækkenløsning? {{forumTopicSubject}}

Hej de damer smiley

En veninde til mig siger at jeg har fået bækkenløsning smiley

er der en der kan fortælle mig hvordan det føles at have det og hva det enlig vil sige

min jordmor siger også muligheden for at jeg har fået det er stor men ved ikke hvordan det føles eller hva jeg skal mærke efter smiley

en der kan hjælpe mig lidt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bækkenløsning?
  • #1   14. aug 2014 Så tænker jeg ikk du har bækken,øsning for det kAn mærkes vis man har det. Det gør eftersine mega ondt.. Og får ofte folk til være sengeneliggen...

    Vis du ikk kan mærke noget så det ikk bælkenløsning.....


  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #3   15. aug 2014 Min jordemoder sagde til mig at hvis man har bækkenløsning så er man ikke i tvivl..

  • #4   15. aug 2014 Din læge kan fortælle dig det.

    De trykker lidt på dig, og så gør det sindssygt ondt.


  • #5   19. aug 2014 næppe bækkenløsning hvis du er i tvivl, for det gør røv hamrende naller ondt

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #6   19. aug 2014 Jeg har fået konstateret bækkenløsning da jeg får ondt ved begge sider og så stråler det ned til benene, men jeg får ikke ondt begge steder på samme tid, mest venstre. Samt mit haleben og hvis man trykker på mit skamben kan det gøre nas ://

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #7   19. aug 2014 Nogle gange hvis jeg lægget i lang tid eller siddet på gulvet så har jeg brug for kæresten til at løfte mig op, da mit bækken kan "låse" sig fast hvis man kan sige det på den måde

  • #8   19. aug 2014 var inde ved lægen i går igen og hun mærkede osv. og det lyder som det du beskriver Sara N

    Har i nået tid haft ondt og svært ved at komme op af sengen og sårn.. min læge sagde at jeg havde begyndende bækkenløsning at det var der for det gjorde ondt, men da det jo ikke rigtig var bækkenløsning endnu kunne jeg ikke helt regne med at jeg ville mærke det så slemt som mange andre ville..
    Jeg skal have nået der hedder et glidelagn samt bækken bælte tror jeg hun kaldte det..

    mange tak for jeres svar smiley


  • #9   19. aug 2014 Du kan også bare bruge en plastik pose og ligge under så spare du de penge,



  • #10   21. aug 2014 det lyder som en go ide, mange tak smiley

Kommentér på:
bækkenløsning?

Annonce