{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Når man brændende ønsker sig nummer 2... {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Jeg står i den situation at jeg rigtig gerne vil have nummer 2, men er i den vanskelige stund at jeg har pålagt mig en psykisk lidelse.
Har I nogen bud på hvornår det ville være et passende tidspunkt at få nummer 2?
Lige pt er jeg stabil i både behandling og medcin, men kæresten er i tvivl om vi skal vente og se tiden an et par år endnu.
Vi tænker meget på om der er mulighed for at vi får det fjernet, pga min og hans tilstand.
Årh, jeg er så forvirret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man brændende ønsker sig nummer 2...
  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #1   12. aug 2014 Det er der jo ikke rigtig andre der kan svare på end dig selv smiley

  • #2   12. aug 2014 Nej, det er der sikkert ikke, men jeg tænker også meget over hvad folk udefra tænker. Er det en god ide, eller er det bedre at vente lidt når man er i den tilstand.

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #3   12. aug 2014 Jeg syntes ikke man skal sætte børn i verden når man har en form for lidelse..

    Man skal tænke på barnet, og man skal kunne være der 109%. Når man har en psykisk lidelse ved man ikke hvordan det udarter sig, og slet ikke hvordan man er når man lige har født..


  • #4   13. aug 2014 Der er jo stor forskel på psykiske lidelser, og i hvilken grad man har den.
    Så ønsker i er barn mere, så snak evt med din læge, er du på medicin, er det jo højst sandsynligt noget du skal ud af, inden du bliver gravid.


  • #5   13. aug 2014 Tak for svar smiley

  • #6   13. aug 2014 Vil også sige det kommer jo meget an på diagnosen? smiley jeg læser det også som det både er dig og din kæreste der tumbler med noget og så vil jeg umiddelbart sige i bør vente men igen det kommer jo meget an på hvad lidelse og hvilket omfang:)

  • #7   13. aug 2014 Vi har begge en diagnose vi skal leve med resten af livet, men vi har ikke nogle problemer i hverdagen mere som der har været førhen. Vi er begge stillet godt nu og min kæreste er på vej ud af medicinen. Vi har ingen nedture mere og har ikke haft det i over 1,5 år nu. Så mon ikke vi kan klare den. Tidspunktet kan man nok altid diskutere. smiley

  • #8   13. aug 2014 Jeg tænker lidt at i skal ud af medicin begge to og se hvordan hverdagen fungere uden, det er nemlig rigtig hårdt at undvære i starten selvom man har trappet ud.
    For altså hvis i mener i er stabile nok til at håndtere et barn mere, så er i det jo, i ved jo hvad et barn kræver, så det kommer ikke som en chok omvæltning at skulle op om natten og at en baby græder osv.

    Som sagt er der mange forskellige psykiske lidelser. Min kæreste og jeg har begge en psykisk lidelse, men vi har en helt normal hverdag, og ingen tror på at vi har det, vi fungere lige så godt som alle andre på vores alder.


Kommentér på:
Når man brændende ønsker sig nummer 2...

Annonce