{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.557 visninger | Oprettet:

Hvad kan det være? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley Er i dag 17+0 og døjer rigtig meget med ryggen specielt hvis jeg skal gå længere ture. Det sidder for det meste nede i lænden, men er her den sidste uge trukket længere ned. Det lyder lidt mærkeligt, men det nærmest prikker og stikker ned i halebenet og helt nede ved "numsen". Hvad tror i det kan være? det prikker og stikker også når jeg ligger ned smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan det være?
  • #1   24. jun 2014 Bækkenbund løsning???

  • #2   24. jun 2014 Var også min tanke men det er svært ligesom at vide HVOR ondt man ligesom skal have smiley men skal til akupunktur i morgen hos en jordmoder på sygehuset, så mon ikke hun kan give mig lidt svar smiley

  • #3   24. jun 2014 Det er garanteret nerver der bliver klemt:) evt en iskas nerve det helt normalt mange døjer med det:) en fysioterapeut vil helt klart være god at gå til og få nogen øvelser,
    Kun meget få for bækkenløsning det et desværre bare blevet en diagnose for samtlige almindelige graviditet gener:)


  • #4   24. jun 2014 Har nemlig godt kunne læse mig til at det faktisk er sjældent man får "rigtig" bækkenløsning. Men kan nerverne godt være i klemme når man ikke er længere henne? troede det havde noget at gøre med "vægten" på maven? smiley


  • #5   24. jun 2014 De kan sagtens komme i klemme tror jeg var 14 uger henne jeg begyndte hos en fysioterapeut smiley dine ben kan virke følelses løse og det kan virkelig virkelig gøre ondt i lænden:) og bækkenløsning opstår langt de fleste gange i 3 trimester:)

Kommentér på:
Hvad kan det være?

Annonce