{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

nogle der kan regne den ud? :) {{forumTopicSubject}}

hej piger. er virkelig forvirret. jeg testede positiv d. 25 marts og havde min sidste mens d.30 jan. men da jeg blev scannet d. 31 marts kunne hun ikke finde noget foster. da jeg blev scannet igen d. 4 april var jeg 6+4 og fik forklaringen at jeg har haft ægløsning uden at have mens i feb. Blev så scannet i dag hvor jeg var 9+5, så jeg blev sat 2 dage frem. Mit spørgsmål er så.. hvornår burde jeg så have haft mens og hvornår er jeg ca blevet gravid. Bløder omkring 6-7 dage og har rimelig regelmæssig mens. håber nogle kan hjælpe og kan finde rundt i tallene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle der kan regne den ud? :)
  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 18
    #1   5. maj 2014 Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål. Men for mig skete det samme.
    Jeg havde sidst mens d. 13 januar hvor det kun varede knap 2 dage. Testede så positiv d. 4 marts var så til NF d. 7 april hvor jeg får og vide jeg kun er 9 uger henne og skal så komme 3 uger efter. D. 28 april kommer jeg igen derind og der er jeg så pludselig 12+5 virkelig forvirrende. Men tillykke med graviditeten smiley


  • #2   5. maj 2014 mærkelig at man sådan kan springe over en mens smiley men tillykke til dig også!


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 18
    #3   5. maj 2014 Meget. Og især når man ved den kommer samme tidspunkt hver gang smiley

  • #4   5. maj 2014 ja det er utroligt! kroppen er og bliver et mysterium smiley


Kommentér på:
nogle der kan regne den ud? :)

Annonce