{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

Sara N
Sara N
Tilmeldt:
5. jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240

Babytøj hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg vil lige høre jer om hvornår det er okay, eller generalt man begynder at købe baby tøj. D. 9/05 er jeg 5 mdr henne. Hvornår vil det være passende at begynde at købe de ting og alle materialerne som barnet får brug for samt baby værelset (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babytøj hvornår?
  • #1   22. apr 2014 Købte efter vi fik kønnet afvide i uge 15:)

  • #2   22. apr 2014 Vi købte barnevogn og en masse tilbehør (brugt) da jeg var 18-20 uger henne smiley tøj har vi fået fra min kusine, da hun har en søn der er ca. Et år ældre end Elias smiley det har vi haft stående fra jeg var omkring 25 uger henne smiley

  • #3   22. apr 2014 jeg begyndte at købe tøj da jeg var ca 20 uger henne, og så har vi fået en masse gratis, og købt brugt osv.

  • Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #4   22. apr 2014 Det er vel passende, når du selv har lyst til det? Det er der ingen regler for, og det er da ikke noget, nogen andre end du skal bestemme?

  • #5   22. apr 2014 Jeg køber når jeg falder over noget, jeg er 9+5.
    Jeg har en body, en nat dragt og 2 par strømper.
    Der udover har min søster en del ting fra hendes dreng var baby. Som vi får hjem når vi har plads (vi skal flytte).


  • #6   22. apr 2014 Jeg købte neutralt tøj allerede mens vi stadig kun var i gang med PB, farvet tøj købte jeg først efter kønsscanning 16+2.

    Vi købte ikke store ting før efter første trimester. Men da jeg så gik ind i andet trimester delte jeg tingene op over de resterende måneder sådan at vi hele tiden har haft styr på hvad der skulle købes hvornår og hvad vi manglede. Nu er der 2 måneder til termin og alt er på plads.

    Allerede inden der blev tænkt på baby havde jeg indsamlet info om hvad man egentlig får brug for det første år, så det var nemt nok at få delt det ud på månederne.


  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #7   22. apr 2014 Vi købte 2 sæt tøj, efter vi fik at vide, at vi venter en pige. Vi valgte et hver. Vi fik barnevogn, da jeg var 19-20 uger henne og tog i ikea da jeg var 21+. Efterfølgende har vi fået pusleplade, pude og legetæppe. Vi har fået en del tøj af familie og venner - mest købt som genbrug eller på loppemarked. Vi mangler nogle få større ting og lidt små. Så vi har lidt når vi kommer hjem fra hospitalet. .

    Jeg er 26+4 idag og skal have pks 39+0.


  • #8   22. apr 2014 Når man har lyst smiley jeg ventede til jeg vidste kønnet smiley

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #9   23. apr 2014 Hehe dejligt og tillykke til alle smiley jeg har en dreng og fandt allerede ud af det 15+3, Idag er jeg præcis 19 uger henne, så det passer vel meget fint. For jeg høre bare alle sige ikk køb noget før de 7 mdr og tænkte det godt nok kun 2 mdr fra termin, så vil lige spørger jer:)

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #10   23. apr 2014 Tillykke med din lille dreng smiley Jeg synes selv det er rart at have en del ting på plads nu, der er trods alt under 3 måneder til jeg bliver mor smiley og vil helst ikke styrte rundt til sidst, med en kæmpe mave og købe ind til baby. Synes allerede nu at maven er begyndt at vokse MEGET hurtigt, så den kommer nok snart til at være lidt i vejen..

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #11   23. apr 2014 Hehe mange tak skal du ha', ja det har du ret i smiley så jeg må allerede begynde med de fleste vigtige ting, og tusinde gange tillykke også til dig med den lille (:

  • Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #12   23. apr 2014 Mange tak smiley Glæder mig utrolig meget, til at hun kommer ud til mig smiley og hendes far glæder sig også smiley

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #13   23. apr 2014 Det dejligt at høre (:

  • #14   24. apr 2014 jeg begyndte at købe lidt forskelligt før vi fik kønnet af vide.. Da vi så fik kønnet afvide har jeg fortrudt at de er "neutrale i farverner"... det er bestemt ikke fordi at alt skal være lyse rød/blå men alligevel smiley

  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #15   25. apr 2014 Jeg købte det første lige inden NF og siden har jeg bare købt løbende. smiley

Kommentér på:
Babytøj hvornår?

Annonce