{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.559 visninger | Oprettet:

Charlotte L
Charlotte L
Tilmeldt:
13. feb 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Gravid, eller ikke gravid?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg ved godt, at jeg nok kan finde et ''svar'' rigtig mange steder, men nu vælger jeg, at forhører mig herinde, da nogen måske har oplevet det samme...

Jeg er en ung pige på 19 år. Da jeg var 17 år, blev jeg gravid, jeg fandt ud af, at jeg var gravid fordi jeg var voldsom syg. Jeg troede faktisk bare, at det var en maveinfektion jeg havde fået.
Jeg havde ikke ''graviditetssymtomer'', som mange har.
Jeg spiste ikke, fordi jeg kastede det hele op med det samme, og så var der mange ting, som jeg lige pludselig ikke kunne lide.(jeg var rigtig stor tilhænger af redbull, men den smag var simpelthen afskygelig).
Jeg fik så lavet en abort efterfølgende og lagt en spiral op.

Efter jeg så har fået en hormonspiral, så kan jeg jo ikke ifølge mit hoved blive gravid , blive gravid.....

Men jeg har det sidste stykke tid været meget træt, jeg sover hele tiden.
Mine bryster er ømme, hvis min kæreste ''tager ved dem'' kan jeg nærmest pande ham en, de føles ''tunge''.
Jeg er sur, jeg har mavekramper og ''kramper'' i underlivet.
Jeg tisser hele tiden og jeg har sindssyg uren hud, selvom jeg undlader makeup og renser min hud.
Jeg spiser ikke særlig meget, men jeg føler mig meget oppustet.
Jeg kan nærmest gå hen og blive helt svimmel fordi jeg ingen sukker har i kroppen og de sidste par dage har jeg haft feber.

Og i det jeg har spiral i, så får jeg ikke mensturation, men de sidste par dage har jeg blødt mere end ''bare pletblødning''..

Min store frustration er så, at jeg har taget en graviditetstest, men den viste negativ.
Jeg vil så ringe til min læge imorgen, og så snakke med ham.
Grunden til, at jeg ikke har opsøgt en læge er, at jeg har en mandlig læge og jeg kan næsten græde ved tanken om, at han skal til, at give mig en gynækologisk undersøgelse.

Er der nogen herinde der har oplevet noget mht. negativ test men stadigvæk med symtomer?

Jeg er ked af, at det blev langt og hovedet, jeg håber det er til, at finde ud af.
Jeg tror ikke jeg mangler et konkret svar, men måske gode råd.
Jeg tror det her er lidt mere for, at komme ud med det, da jeg ikke ved helt nøjagtigt, hvad man kan gøre udover, at søge læge...



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid, eller ikke gravid??
  • #1   14. feb 2014 Et stk læge. smiley de kan jo evt tage en blodprøve, så kan man se om du har hcg i kroppen smiley

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   14. feb 2014 Kan det testes på en blodprøve? smiley
    Så virker det ikke så skræmmende..
    Men hvad så med svar, er det så nogle dage man bliver nødt til, at vente på dem? smiley


  • #4   14. feb 2014 Som camilla skriver så er det vidst dagen efter smiley var selv ved lægen og testede bragende positivt på urintest, så har ikke været igennem en blodprøve smiley

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   14. feb 2014 Jeg ringer til min læge i morgen, så må jeg se hvad de siger smiley
    Tusinde tak for jeres svar!


  • #6   14. feb 2014 Så lidt smiley krydser fingre for at du får det ønskede svar smiley

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #7   14. feb 2014 Testen kan godt vise negativ hvis ikke du er "gået over tid", i forhold til din cyklus.
    Men ja de kan se det i en blodprøve, og det synes jeg at du skal bede om, hvis du har det skidt med de gyn. Undersøgelser.


  • #8   14. feb 2014 Du kan sagtens have mens påhomonspiral..
    Jeg har men's engang om året på min homonspiral.. !!


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   14. feb 2014 En lille opdate. -
    Jeg har haft fat i mit lægehus og fik fat i sekretæren.
    Aldrig har jeg oplevet noget, så ubehageligt!
    At være en ung pige, som ringer og har brug for hjælp, så forventer man en anden reaktion, ellers er det kun mig, der gør det smiley smiley
    Men hende den kære lægesekretær kunne nærmest fortælle mig, imens at hun smågrine, at jeg var ''bims/skør'' og fik, at vide at jeg i hvert fald ikke var gravid når jeg havde en hormonspiral - men jeg kunne komme på torsdag kl. 11.15 og få taget en blodprøve, hvis det nu var.

    God weekend til jer alle, og tusind tak for svarene igen! smiley


  • #10   14. feb 2014 Øv hvor træls at det skulle være en dårlig oplevelse at ringe til sin læge smiley

    Men tag op og få taget en blodprøve..
    Da jeg fik min spiral op, fortalte min læge mig at nogle kvinder faktisk "taber" deres spiral uden de selv ved det.. så måske du også skal få undersøgt om den sidder som den skal?

    Hvis du har det skidt med at din mandlige læge skal lave en undersøgelse på dig, så bed om at få en anden læge smiley


  • CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #11   14. feb 2014 Du kan bede din læge om at henvise dig til en (kvindelig) gynækolog i stedet for at lade ham lave underlivsundersøgelser - ikke kun i forbindelse med graviditet, men i det hele taget. Blot et tip.

  • #12   14. feb 2014 Jeg havde lappet hende en flad...

Kommentér på:
Gravid, eller ikke gravid??

Annonce