{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.419 visninger | Oprettet:

Spørgsmåls gravid-tråd {{forumTopicSubject}}

Godaften. Har lige et par spørgsmål til jer flergangs gravide. smiley

Jeg vil gerne høre hvad i har tilkøbt til baby nr 2 +
Man har jo det meste fra nr 1, men er der noget man ikke kan undvære når man har to små krudtugler.?

Hvordan var jeres graviditeter,? Meget forskellige eller helt ens,?
Graviditeten med vores dreng var præget af kvalme og opkast fra uge 4-5 af, og til slut næsten, ædeflip, ømme bryster, ekstremt træthed m.m. Men denne gang er de eneste symptomer, udebleven mens. Og så er jeg helt ekstremt oppustet.. smiley så ligner allerede end der er i 5 mdr, trods at blyb er på størrelse med et knappenålshovede.

Hvor hurtigt fik i mave på der ikke kunne skjules.?

Og Hvordan fortalt i nyheden til de nærmeste personer, og hvornår fortalte i det.?
Vi havde en rigtig fin ide til første graviditet, men er begge fuldstændig blanke med hensyn til at fortælle om nr 2, hvis det skal være lidt specielt.

Rigtig god aften til jer. smiley

Tillægsspørgsmål: hvad er den bedste ammepude i har brugt.? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmåls gravid-tråd
  • #1   8. dec 2013 uh mange spørgsmål ss jamen mine to første graviditeter med mine drenge har været problemfrit på nær bækkenløsning ved 2. graviditet men denne her gang med min datter synes jeg at det er hårdt. det er helved på jord jeg havde opkast og kvalme intil for nyligt og min bækkenløsning begyndte nærmest før jeg vidste jeg var gravid og hr i det hele taget døjet med smerter så ingen graviditeter er ens smiley da mit puslebord ikke kan mere skal jeg have et nyt, ellers så puslepude, tøj, base til den auto stol jeg havde i forvejen smiley ellers er der kun lukus ting tilbage som man godt kan undværre smiley

  • #6   8. dec 2013 Tusinde tak for jeres svar piger. Heldigvis elsker jeg oversize bluser så det er ikke noget nyt jeg iføre mig sådan en smiley

    Jeg har siddet og lavet liste over ting at købe, tror også mest det er små ting vi mangler, luksus ting, og så lige en vugge. Men det er skønt lige a høre om man har overset noget.



  • #9   9. dec 2013 Tak frk grøn smiley

    Nej Mama - det kan jeg godt se. smiley så ville folk nok også bare kigge ekstra meget.


  • #11   9. dec 2013 Har lige kigget med er er 2. Gangs gravid, kun 8+4, men døjer med ekstremt træthed, kvalme og utilpashed denne gang.. Og så er jeg lidt træt af at jeg snart må overgive mig til mine graviditetsbukser, sys det er tidligt.. Og det eneste jeg tænker jeg skal ud og købe en bedsidecrip, det vil jeg gerne have i stedet for en vugge:)

  • #12   9. dec 2013 Ja hvis jeg forsætter med at være så oppustet må jeg snart hoppe i vente bukser også smiley
    Uh ha ja sådan en bedside crib er virkelig fed. Men ved ikke om vi har plads på vores soveværelse... Ellers ville jeg vildt gerne have en.
    Håber da for dig at ubehaget snart fortager sig. Hvad er egentlig din termin - Madsen*Mor?


  • #14   15. dec 2013 Tark:) er sat til d17. Juli:)

  • #16   15. dec 2013 Ja, det bliver hele 2014:) kender en i månederne januar til august, som skal have baby:) så der er babyboom i omgangskredsen:)

Kommentér på:
Spørgsmåls gravid-tråd

Annonce