{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Hjælp til mad {{forumTopicSubject}}

I need help..
Mine smagsløg fucker helt af, så jeg kan slet ikk finde på noget at spise..
Jeg kan ikke lide slik, chokolade, fastfood, ost, smør, mayonaise, æg, rødbeder, kartofler, pålæg, ting med sukker, ting der lugter varmt, ting der lugter sødt, fisk, mælk, morgenmadsprodukter, bananer, og ja, jeg kan blive ved. Alt hvad jeg prøver at spise pt får jeg det skidt af. Får ondt i maven og kvalme.
Er det bare mig eller hvad? Hvad skal jeg spise? Har kun hytteost, bananer, rugbrød, æg, juice og rødbeder + tomater i huset lige nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til mad
  • #1   9. nov 2013 Kiks og cola... Eller jeg kunne faktisk godt spise rugbrød med leverpostej da jeg havde det allerværst med min kvalme.
    Eller æbler.
    Eller salmiak lakrids


  • #2   9. nov 2013 Har haft lyst til boller til varm leverpostej længe, men lugten smiley

  • #5   9. nov 2013 Ja jeg har virkelig overvejet det kraftigt!

  • #8   9. nov 2013 Toast som i brød uden noget eller ost og skinke og det hele? Jeg bliver jo nok nødt til at prøve mig frem. Min mand er lige kommet hjem med noget så simpelt som en hamburger fra mcd uden pickles og løg. Det gik LIGE! Indtil videre i hvert fald.
    Synes det er vildt frustrerende at være sulten men få kvalme af alt jeg nærmer mig. Selv de kiks jeg fandt i skabet blev til en klump mel i min mund og røg så i skralderen. Øv smiley


  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #10   10. nov 2013 Hmm jeg har ingen ide jeg kan ikke selv spise kød så er jeg ved at brække mig smiley

  • #11   10. nov 2013 Man skal vel selv tro på at akupunktur virker før det virker?

  • #13   10. nov 2013 Okay, det må jeg prøve så smiley

  • #14   10. nov 2013 Nej akupunktur er ikke noget man tror på, det er en anerkendt metode inden for medicin smiley

  • #15   10. nov 2013 Nå okay. Er ikk skiiide glad for nåle smiley

  • #17   10. nov 2013 velkommen til helvede, sådan gik 8 ud af 9 mdr i min første graviditet, det kunne dog ikke gøre det at få kvalme, jeg blev nødt til at snakke med ulrik 15-20 gange i døgnet, hver eneste gang jeg havde indtaget noget som helst, jeg spiste det meste, velvidende at 90% kom op igen, men jeg skulle jo leve og ikke mindst baby indeni maven skulle leve... fik dog akupunktur fra uge 16 og det fik det til at blive bedre, men dog stadig mere end godt var, jeg kan godt anbefale akupunktur, og ellers ja så tænk på at dig og baby SKAL bare have noget, så du er nødt til at spise uanset lyst og kvalme, et lille tip kan dog være at spise en sodavandsis lige efter du har indtaget mad og så spise små portioner, det hjalp for mig da isen var god til at blive og ligesom friskede op, jeg kunne slet ikke på nogen måder spise løg, leverpostej og alt for fed mad så det holdte jeg mig fra ellers forsøgte jeg mig frem.... hvis det er slemt nok, så er du hamrende ligeglad med nålene så længe det virker!!!!

  • #18   10. nov 2013 Jeg håber vel på at det går over. smiley

Kommentér på:
Hjælp til mad

Annonce