{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.908 visninger | Oprettet:

MEGET lav HCG tal {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Da jeg var 5+4 ca (regnet fra sidste menstrations første dag), fik jeg taget en blodprøve der hed 102 HCG smiley Det er jo ikke meget og den skulle helst ligge langt, langt højere smiley Jeg skal have taget blodprøve igen på mandag, men der er jo lang tid til (føles som lang tid) ...


Vil super gerne høre fra andre der var 5/6 uger henne med lige så lav HCG .. Hvordan gik det ? Blev i stadig gravide med sund og raskt barn, eller udviklede det sig til SA eller måske en graviditet uden for livmoderen ??

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET lav HCG tal
  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #1   25. okt 2013 Jeg havde også meget lavt hcg og lægerne troede jeg ville abortere, men de tog fejl. Jeg fik en velskabt søn ud af det som fylder 5 år til maj smiley

  • #2   25. okt 2013 Du kan ikke huske hvordan dine tal var i 5/6 ugers perioden ?

  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #3   25. okt 2013 Nej men lægen der ringede mig op sagde at hcg var steget meget lidt og jeg skulle forberede mig på jeg aborterede, så tænker den har været meget lav

  • #4   25. okt 2013 Okay ... Men lyder godt at det gik godt med dig !!

  • #5   25. okt 2013 du kan godt være kortere henne end beregnet - har noget med æl at gøre

  • #7   25. okt 2013 Jeg ved den præcise dato for hvor hvornår samleje osv er sket. Så jeg er kan ikke være kortere henne .. smiley

  • #8   25. okt 2013 Fordi du har haft samleje den dag er ikke ens betydende med at du har haft ægløsning den dag! sæden kan leve i livmoderen i nogle dage!

    Men min veninde var i fertilitets behandling, og fik lagt æg op, da hun kom til blodprøve fik hun besked om at tallet var 9 eller 15, og at ægget ikke havde sat sig, men i dag er hun højgravid.


  • #9   25. okt 2013 Ja okay, men selvom det så ville være nogle dage efter, så er den stadig alt alt for lav smiley

  • #10   25. okt 2013 Og der er bare SÅ lang tid til på tirsdag smiley

  • #12   26. okt 2013 Jeg har lige været det igennem selv, og jeg blødte oveni købet også.
    Mit HCG blev først målt til 22 - 2 dage efter blev set målt til 39. 4 dage efter sidste blodprøve var det så steget til 437 smiley
    Min gynækolog på fertilitetsklinikken siger at selve HCG tallet ikke har nogen betydning, så længe det stiger med ca. Det dobbelte på to døgn smiley


  • #14   26. okt 2013 Frk. Grøn - ja vi skal så smiley det er altså helt fantastisk!!! smiley

  • #16   26. okt 2013 Men Janni, dit steg jo under det dobbelte, må det gerne det ?? Jeg er så nervøs for den blodprøve jeg skal have taget på mandag .. Jeg er i dag 6+1 og har taget to graviditets teste mere og synes stadig at nummer 2 streg er længe om at komme frem smiley Hvilket jo kan tyde på at mit hcg tal stadig er lavt .. Men bløder ikke og har de normale graviditets symptomer (dog ikke øm i brysterne) .. Så jeg ved ikke hvad jeg skal tro/håbe på smiley Er SÅÅÅ nervøs for en graviditet uden for livmoderen smiley

  • #17   26. okt 2013 Der var ca 44 timer imellem blodprøverne blev taget, og så var det en fin stigning smiley og efterfølgende steg det jo eksplosivt smiley
    Jeg tror bestemt ikke at du skal være nervøs for en graviditet udenfor livmoderen, medmindre du har mane smerter og bløder?
    Det er sikkert bare en langsom starter smiley

    Frk. Grøn - mange tak smiley


  • #18   26. okt 2013 Men jeg har bare hørt at en graviditet uden for livmoderen godt kan gå ubemærket hen helt indtil 10 ugers ?

Kommentér på:
MEGET lav HCG tal

Annonce