{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Er virkelig nervøs. {{forumTopicSubject}}

Hej søde piger.
Jeg letter lige mit hjerte herinde, da min mand himler med øjnene når jeg snakker med ham om det.

Altså.. Jeg har virkelig haft den ledeste kvalme fra jeg var ca 7 uger henne, ømme bryster og træt. Vi har været til terminsskanning da jeg var 4+5 og 7+5 og der var hjerteblink på sidste skanning.
Alligevel har jeg den her virkelig ubehagelige fornemmelse af at der ikke er liv:(. Jeg ved godt at det er fuldstændig irrationelt, but cant help it.

Kender i det? Jeg glæder mig godt nok til nf på onsdag, men samtidig er jeg rædselsslagen og grædefærdig:/.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er virkelig nervøs.
  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #1   24. okt 2013 Ja kender følelsen, men du har ikke langt til nf skanningen, så prøv at tænke positivt i stedet for. De siger på sygehuset som en tommelfinger regel at risikoen for at abortere falder når man først har set hjerteblink, samt hvis man har mange graviditets gener, f.eks kvalme. I min første graviditet havde jeg ingen gener overhovedet og viste sig også at fosteret var gået til i uge 5.

    Håber du er mere rolig nu smiley


  • #3   24. okt 2013 Tak tøser.
    Det hjælper heller ikke på fornemmelsen at mine symptomer er blevet meget mindre de sidste dage. Og jeg ved godt at det er helt normalt:).
    Det er fuldstændig åndsvagt smiley men virkelig væmmeligt at have den stærke fornemmelse.


  • #4   24. okt 2013 Det med gener er altså en gammel skrøne.. -.-''
    Men bare rolig, der er som skrevet ikke så længe til NF, så bare tag det roligt smiley Og tænk på din skønne lille baby der ligger og svømmer glad rundt smiley


  • #5   24. okt 2013 Kender det alt for godt smiley skal til MD scanning på onsdag.. Og er så nervøs! Har ikke rigtig mærket liv endnu hvilket bare gør det værre smiley

  • #6   25. okt 2013 Kender det godt ... Jeg havde overbevidst mig selv om at barnet ikke var i live da jeg var til NF, så det var en fantastisk oplevelse at se at der rent faktisk var noget derinde, og at hjertet slog smiley ...udover det går jeg til kontrolscanninger pga. en operation jeg har fået, og jeg er nervøs hver gang, flere dage op til smiley

Kommentér på:
Er virkelig nervøs.

Annonce