{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Tiden går langsom {{forumTopicSubject}}

jeg er idag 25+0 og har den største mave ever smiley

har masser af graviditet gener , er en af de hårdt ramte , men skal sige det stopper mig ikke at komme ud for hjemmet smiley

men sagen er den at jeg nu er MEGA utålmodig , tænker der er en evighed til min lille prinsesse kommer , 15 uger tilbage smiley

Er der nogen her inde som har nogle gode ideer til at få tiden til at føles den går hurtigere? smiley

skal siges at alt er klart til den lille så det kan jeg ikke ordne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tiden går langsom
  • #2   28. feb 2013 Åh jeg kender det ALT for godt.
    Men tiden er alligevel gået. Jeg har gjort en masse rent, fået nye vaner og kommet ind i en rytme med rengøring. Men Gud hvor kan tiden gå langsom, fordi ens venner og veninder er på job smiley
    Jeg er ikke så go til at slappe af på sofaen, blir simpelthen rastløs.
    Er alt købt og vasket til din bebs kommer? smiley


  • #3   28. feb 2013 Hehe.. husker godt hvor LANGSOMT de sidste mange uger gik. Du kan lige så godt vænne dig til det. smiley

  • #5   28. feb 2013 ihhh syntes det hele går alt alt for langsomt , har endda i min utålmodighed pakket tasken til syghuset, den har været klar siden 21 uger smiley
    og ja det er svært at holde det ud når ens veninder har skole osv smiley så sidder man bare her hjemme og laver tja ... Nada smiley

    Mathilde - ja alt er købt og gjort klart smiley sengen står redt , og barnevognen står klar , tøjet er lagt fin sammen og på plads osv. så kan ikke lave noget der smiley


Kommentér på:
Tiden går langsom

Annonce