{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste.. {{forumTopicSubject}}

Godaften Bg smiley

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg, men jeg har bare lige brug for at komme ud med nogle ting. Til tider har jeg bare så svært ved at nyde min graviditet. Er 24+5 i dag, og jeg synes bare det hele er en stor bekymring. Selvom jeg siger til mig selv at alt nok skal gå som det skal, og at lille Magnus inde i min mave har det godt, så byder hver dag altid på en ny bekymring.. Og ja, det er og bliver i hver fald 9 laaange måneder for mig..

Nogle gange tør jeg slet ikke glæde mig, for tænk nu hvis det ene eller andet går galt. Det kan være små ting, som at jeg i går f.eks fik sprøjtet hårspray i ansigtet, og kunne smage det lang tid efter, at jeg indånede noget maling i få minutter som jeg bagefter fandt ud af var giftigt, om jeg mærker ham nok, den ene og den anden sygdom man skal passe på (toxoplasmose og listeria) hvilket resultere i at jeg næsten ikke tør spise noget.. Er f.eks stoppet helt med at spise salat som jeg ikke selv har set er blevet grundigt skyllet. Herefter en masse bekymringer om mit job osv, nu da jeg går sygemeldt pga fortsat opkastning og bækkenløsning.. Jeg føler mig utaknemmelig over ikke bare at nyde mit mirakel, men i om med det er det her jeg ønsker mig mest af alt i verden skal gå godt, så medføre det også at jeg er så forbandet nervøs hele tiden smiley Ved godt det ikke er sundt at stresse over alle mulige ting, men jeg kan bare ikke lade være! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg den eneste..
  • #1   18. okt 2012 Jeg kan godt forstå dig! Det er svært ikke at bekymre sig, om alle mulige ting.. Ved godt at for det meste går det jo godt, men der er desværre også masser af eksempler hvor det er gået knap så godt, og så sker alt jo ikke altid for naboen. Man har i hvert fald svært ved bare at gå og glæde sig, når der skal være så mange bekymringer..

  • #2   19. okt 2012 Hej det er meget normalt at være bekymret... Men jeg tror su skal prøve at slappe lidt af, baby dør ikke af lidt hår spray eller lidt maling, tænk på vores forældre, der var ikke alle de anbefalinger fra Sundhedsstyrelsen og alligevel var langt de fleste børn sunde og raske.

    Ja der er en masse der kan gå galt, og når du føler som du gør så kommer du osse automatisk til at fokusere på alt det "farlige" men tænk på du har været igennem alle scanninger og fået af vide alt de på forhånd kan se er som det skal være. Du mærker liv hverdag, der er nogle dage han er mere livlig end andre, hvilket osse er normalt:-) og om ikke så mange uger kommer der alle jm og læge besøg, og der vil du få bekræftet at han vokser som han skal... Men fortæl jm om dine bekymringer, hun kan måske berolige lidt:-)



  • #3   19. okt 2012 Michelle, ja, jeg ved du har ret smiley Jeg synes bare det er så svært at lade være med at bekymre sig! (;

    Ved også at alle siger at det her bare er en forsmag på hvad det vil sige at have børn, fordi det først rigtig er der bekymringerne tager til. Ønsker bare heller ikke at være en af de der overpylrede mødre, hvilket min egen mor nok var lidt. Synes bare det er så svært, netop fordi man allerede elsker det her lille liv så højt, og slet ikke kan affinde sig med tanken om at det faktisk går galt indimellem, hvilket er så forbandet uretfærdigt.. Tror også det er fordi jeg jo bare går hjemme og rigtig har tid til at bekymre mig.. Må forsøge at lave nogle ting hvor jeg kan holde mig beskæftiget med noget, så man måske får tankerne lidt andre steder smiley


  • #4   19. okt 2012 Hi hi det lyder som en god plan. Afled tankerne.

Kommentér på:
Er jeg den eneste..

Annonce