{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

Nøjs jeg sys det er hårdt :/ {{forumTopicSubject}}

Ja ikke en almenlig jeg sys det er hårdt tråd ..
Sys virkelig det er hårdt ikke og vide om vi er købt eller
Slog denne gang smiley om baby bliver der inde denne gang
Om det er mig der er noget galt med eller om det har været
Begge babyer der har været syge ..
Øv jeg sys det sidder dybt og er svært ikke oh frygte det er slut igen eller ikke at frygte at gå på wc i frygt for at se blod smiley

Til andre der har mistet flere gange - hvad gjorde i for at nå til uge
12 uden at bekymre jer for meget ? smiley suk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøjs jeg sys det er hårdt :/
  • #1   6. okt 2012 Føler med dig. Kan kun forestille mig din fustration og krydser fingre for du får en sund og rask baby denne gang smiley

  • #2   6. okt 2012 Mange tak skal du have smiley
    Prøver og lade vær med at tænke over det men det
    Er fandeme svært smiley


  • #3   6. okt 2012 Føler virkelig med dig smiley har ikke selv mistet men hvor må det være frygtelig og 12 laaaaange uger

  • #4   6. okt 2012 Betina - det er så stor en pinsel smiley håber de næste 6 uger går stærkt ..
    Håber nødte uge hurtigt .. Så er der en uge mindre og bekrymre sig om .. Suk og tak smiley


  • #5   6. okt 2012 Lullee, vi mistede sidste sommer var 13+, den havde været død siden uge 6.... Jeg er i dag 5+6 og har siden jeg testede positivt, jo haft en frygt for at vi skulle miste igen...
    Men jeg har besluttet mig for kun at tænke gode tanker omkring denne her graviditet, og at jeg hver eneste dag smiler til mig selv i spejlet og nusser min mave...
    Jeg har også valgt ikke at være sammen med eller bekymre mig og negative ting, da jeg er overbevist om at vi som kvinder kan stresse vores krop til ikke at kunne holde på baby...
    Jeg lever selv efter at jeg så vidt muligt ikke går og tænker på min baby hele dagen da det kun vil sætte sig som bekymring...
    Jeg har så undersøgt om en scanning i uge 6+ ville kunne vise os at baby er i live, skal så til læge i næste uge hvor jeg har fået lovning på en tidlig scanning, da han godt kan forstå mine tanker...
    Jeg tror at du så vidt muligt skal lave ALT det der gør dig MAX GLAD og giver dig en masse FED energi... smiley Ja måske lyder det lidt som en hippie der sidder bag skærmen, men det er jeg ikke.. smiley

    Hvor langt er du henne..???

    ( håber det gav mening, jeg er åben for at skrive privat)


  • marie M
    marie M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
    #6   6. okt 2012 ligesom pia skriven, kunne du så ikke få en scanning tidliger, for det psykisk ikke skal være så hårdt???

  • #7   6. okt 2012 jeg har valgt ikke og tage til lægen før uge 8 ..
    er lidt over troisk - for de sidste to gange har hun lavet
    gu i uge 5 og 6 og en uge efter er jeg begyndt og bløde ..
    Så jeg venter til uge 8 og ber så om en scanning - og får det med
    det samme det ved jeg - lige meget hvor mange gange jeg ber om det ..
    Har meget svært ved at skulle se liv nu fordi baby er gået til faktisk lige efter
    vi har set hjerte blink de sidste to gange ..
    Så jeg venter ..


  • #8   7. okt 2012 Hej søde, som du ved mistede vi 2 gange før Tino kom i maven og blev der.

    Så frygtede også enoormt meget en 3. Gang.

    Ventetiden var rigtig hård, men fjorde kun det, at ved 9+2 (mener jeg at jeg var) fik jeg en scanning scanning på en lille privat klinik. Der hjalp på at vide, der se liv, vækst og bevægelse mm! Det var godt, fik billeder, skive og ro med hjem for 400,-.

    Det kan anbefales når man har prøver det vi to har været igennem ! smiley


  • #9   7. okt 2012 Ej, er du gravid igen?? smiley

    Hvor dejligt for jer, men kan godt forstå din bekymring.. Har ikke selv prøvet det, så kan ikke komme med gode råd, du skal bare vide at jeg vil krydse alt jeg kan og håber virkelig den lille baby bliver derinde denne gang...


Kommentér på:
Nøjs jeg sys det er hårdt :/

Annonce