{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

bløder i min graviditet igen. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg begyndte i torsdags at bløde ringede til sygehuset de bad mig ringe til lægevagten han bad mig ringe til egen læge om fredagen da det var normalt at aborter i starten af graviditeten igår ringede jeg så til egen læge som bad mig komme med det samme hun sendte mig til næstved sygehus for at blive scannet, scanning vise heldigvis jeg havde et levende foster i livmoderen så de sagde jeg havde en alm graviditet men med blødninger er der nogen der har prøvet det.

skal lige siges jeg har aborteret 4 gange


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder i min graviditet igen.
  • #1   29. sep 2012 Altså min aller første graviditet hvor vi fik Lui der styrtblødte jeg i uge 6 ca. og pletblødte indtil jeg var 12 uger henne ca. Men det endte jo godt.
    Mens vi har prøvet at få nummer to har jeg mistet 3 gange hvor det alle gangene er startet med massere af blod.
    Denne graviditet ( er 40+5 ) startede også med mange ugers pletblødninger og var til tryghedsscanninger og alt muligt i starten. I uge 13 ( 1 uge efter NF ) begyndte jeg at styrtbløde og havde voldsomme smerter og der kom store klumper ud.... Det var blodansamlinger og alt var heldigvis fint.
    Så jeg har aldrig prøvet at være gravid uden at bløde meget, desværre er 3 af gangene jo så også endt i SA.


  • #2   29. sep 2012 Puha det har været grimt for dig. håber alt går godt denne gang for os men ved fysisk aktivitet får jeg smerter så tør ikke tro på noget endnu er kun 6+3

  • #3   29. sep 2012 Ja er bare så træt af at se blod bortset fra nu her hvor jeg er 40+5 så håber jeg jo netop på der snart sker noget og evt tegnblødning smiley
    Når du nu har mistet 4 gange kan du så ikke få en sygemelding, hvis ikke du allerede har selvfølgelig og har du ikke fået tilbudt ekstra tjek og sådan??? Det fik jeg i hvert fald. Det er bare med at få slappet af, håber det bedste for dig.


  • #4   29. sep 2012 jeps ;o)

    jeg havde en abort, men blev gravid igen 3 mdr senere, allerede få dage efter positiv test begyndte jeg at bløde, og troede så at det var slut igen og gjorde faktisk ikke mere ud af det, men følelelsen af graviditet var der endnu, og ganske rigtigt lægen fik også en positiv test og også blodprøven så fin ud, jeg kom til tidlig scanning uge 7 da jeg jo havde aborteret og fordi jeg pletblødte mere eller mindre hele tiden...
    faktisk blødte jeg i hele graviditeten, altså med pauser også, men flere gange blødte jeg rigtigt meget, og rendte til tjek konstant og ekstra scanninger osv.. de kunne ikke finde nogen fysisk årsag til det, og baby var sund og rask, så de mente at det måske var fordi jeg var stresset, hvilket også passede, det var sandsynligvis årsagen til min tidligere abort. jeg fik en sund og rask pige, som bestemt ikke havde lidt overlast..


  • #5   29. sep 2012 Jeg har en veninde der blødte meget de første 12 uger og er nu i uge 37 alt ser fint ud. Men ikke for at ødelægge noget så har jeg en kollega der osse blødte og kom til scanning og så lille levende foster og alligevel midstede hun 2 uger senere.

  • #7   30. sep 2012 nå ja jeg blev også sygemeldt, pga det og andre ting


  • #8   3. okt 2012 var til scanning i fredags pga smerter og mere blødning alt var som det skulle og vi så hjerteblink, søndag fik jeg voldsomme smerter, kom på sygehus mandag og der aborterede jeg smiley

  • #9   3. okt 2012 Hvor gør det mig ondt på dine vejne, det er simpelthen så uretfærdigt. Kram til jer i den svære tid, håber heldet snart er med jer.

  • #10   4. okt 2012 tusind tak, det er meget hårdt psykisk lige nu smiley

  • #12   4. okt 2012 tak

Kommentér på:
bløder i min graviditet igen.

Annonce