{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.827 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Tilmeldt:
1. mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

Hvordan føles det når baby står fast? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er 33+3 i dag. De sidste par dage har min krop haft det noget anerledes end ellers. Jeg tænker det er fordi baby vel står fast nu?

Men vil for en sikkerheds skyld lige have jeres besyv med smiley

Jeg er ret aktiv motionsmæssigt og har ikke været generet af maven før (okay jeg har fået plukveer, men ikke nogle der føltes som andet end at man lige fik spændt et lidt stramt bælte om maven).

Nu her giver det bare nogle stød i underlivet når jeg cykler, hvor det bumper lidt, går hurtigt eller andet. Jeg har også i går og i dag haft lidt stikken foran - og ondt i lænden i perioder (altså ondt i 5-30 sekunder og så pause i 10-30 min. og så ondt igen).
Især når baby bevæger sig - så muligvis udløses det af det smiley Da hun er ret aktiv.

Intet af det er slemt overhovedet - det er bare anerledes end det før har været og derfor vil jeg lige være sikker på det er normalt nok smiley

Mit underliv føles med mellemrum som om man virkelig skal på toilettet, men har meget hård mave og det derfor gør lidt ondt når det rykker ned af (hmm underlig beskrivelse, men det er sådan det føles).

Det sker især når jeg sidder ned.

Baby har det fint - hun har hikke pt og har lige møvet rundt.

På forånd tak for hjælpen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan føles det når baby står fast?
  • #1   25. sep 2012 Det er præcis sådan jeg har haft det de sidste 3 dage smiley Er helt sikker på det er fordi hun har lagt sig med hovedet ned i bækkenet.
    igår og i forgårs havde jeg næsten konstant stikken forneden, hver gang jeg ikke lå helt stille var det der, og det føltes som om noget pressede på indefra, vildt mærkeligt. Og jeg har så også fået de små-smerter i lænden du snakker om smiley

    Igår kunne jeg også tydeligt mærke hele hendes ryg smiley Men ved ikke om min står fast endnu, er kun 29+6, men hun ligger i hvertfald rigtigt smiley


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #3   26. sep 2012 Jeg har også luret på om det er en blanding af at hun står fast og nogle kraftigere plukveer... Derfor oprettelsen af emnet.
    Kvinderne i min familie føder meget hurtigt og har en del plukveer i månederne/ugerne op til (og går med undtagelse af min mor ikke over tid). Så tænker det jo nok er sådan noget - jeg tager det dog en anelse med ro (forstå det sådan at jeg i går cyklede 20 km - og IKKE red min hest ;)) Fremfor at cykle 10 km og ride min hest.
    I dag har følelsen indtil videre ikke været der - så jeg må se hvad det er. Om ikke andet skal jeg til jordmoder om 2 uger, så kan jeg spørge hende der.

    Slutteligt vil jeg naturligvis ringe, hvis det skulle komme igen i kraftigere og mere regelmæssig udgave bare for lige at være sikker på det ikke er mini-veer (min smerteterskel er ret høj, så bare for en sikkerhedsskyld)


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #5   3. okt 2012 Jeg er ikke sikker på hun står fast - det må jeg få svar på på tirsdag ved jm smiley Hun kan bevæge sig rimelig meget rundt endnu. Men hun har jo også et godt "slot" eftersom mit symfysemål hele graviditeten har ligget tæt på eller lidt over tvillingegravides gennemsnit 8-)
    Følelsen fra dengang jeg oprettede indlægget er helt væk - så tror hun er "hoppet op" igen.


  • #7   4. okt 2012 thomas:
    Vi er ikke itvivl. Da sparkene kommer kun i højre side, og julie er meget fast i venstre. Og kan mærke lidt til en lille numse. Så prøv hold øje om det er ligesom det samme hos dig. For så har den lille sat sig smiley


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #8   4. okt 2012 Hun vender og rotere smiley Og sparker primært oppe i mine ribben (lige under dem) - ofte i højre side... Meeeeen ingen regel uden undtagelser - i går var det i venstre omkring navlen - i dag oppe i højre "hjørne" igen.
    Jeg er spændt på hvad jm siger - jeg tror dog hun ligger mere eller mindre med hovedet ned af, begrundet ud fra at nå hun har hikke er det oftest i den aller nederste del af maven jeg kan mærke det. I går var det godt nok over navlen en enkelt gang (samtidig med hun sparkede i venstre side).

    Jeg kan ikke rigtig mærke hvad der er numse eller andet - hun afslører ikke den slags rigtig smiley Hun ligger som et L (bare spejlvendt) - altså hun fylder ca. lige så meget i længden ned af som til siden (jeg har 20 cm fast "sofabord" lige under mine ribben, hvor der kan stå 2 dåser uden de falder ned).

    Det eneste jeg kan sige helt sikkert er at nederst i venstre side af min mave er der ingen baby - der er helt tomt - så hun har mulighed for at vokse endnu - der er et helt "ekstra værelse" hun endnu ikke har taget i brug 8-)


Kommentér på:
Hvordan føles det når baby står fast?

Annonce