{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Hvor mange jordemoderbesøg (Hvidovre) {{forumTopicSubject}}

Har været til mit andet jordemoderbesøg i dag (27+6).

Mit symfysemål er uforandret siden for 3 uger siden og hun skønnede babyen til at være lille. Hun sagde derfor at jeg skulle følges op på, specielt mht. symfysemålet.

Men min næste tid jeg fik var så i uge 37 smiley Det synes jeg godt nok at der er længe til.
Jeg skal jo selvfølgelig også til lægebesøg, men det er først i uge 32, så der er 4 uger til.

Kan det være rigtigt at jeg muligvis kun får 3 jordemoderbesøg i alt? (Hvis jeg nu føder i uge 38, fx).

Jeg har intet info fået om fødsel, smertelindring eller andet og synes egentlig at uge 37 er meget sent at få den slags...

Hvor mange besøg har I haft?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange jordemoderbesøg (Hvidovre)
  • #2   11. sep 2012 Jeg skal til mit 3. Jordemoder besøg i morgen, der er jeg 35+2. Ved ikke hvor mange jeg skal til mere.
    Ved ikke hvad hun vil komme ind på, men regner med vi skal snakke lidt fødsel smiley
    Også skal jeg til fødselsforberedelse sidst i denne måned.


  • #3   11. sep 2012 Wauw, 5-7 besøg.? Så har jeg lidt travlt.. ^^ er snart 26 uger henne og har kun været af sted en gang. smiley og det mindede mest af alt om mit første lægebesøg. Jeg skal først afsted igen engang i oktober. smiley
    Men måske skal man bare til en hel masse besøg aller sidst i ens graviditet.


  • #4   11. sep 2012 Jeg skal første gang på torsdag. Har fået en brochure ved lægen hvor der står at man skal i uge 13-15, 21, 29, 35, 37, 39 og eventuelt uge 41..

  • #5   11. sep 2012 Jeg har mit 4 jordmor besøg i morgen og
    Jeg er selv fra Hvidovre og jeg er i uge 37+6 i morgen og ved heller ikke om jeg skal op igen..:) men jeg har haft 3 forskellige jordmødre indtil nu det synes jeg er lidt irriterende at jeg ikke bare ha en fast så
    Nu må jeg se i morgen om jeg skal ha den 4. Jordmor..:)


Kommentér på:
Hvor mange jordemoderbesøg (Hvidovre)

Annonce