{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.400 visninger | Oprettet:

Svangerskabsforgiftning? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet lidt i tvivl om jeg måske er ved at udvikle svangerskabsforgiftning.

Til sidste jordemoderbesøg var mit blodtryk "lidt højt" sagde jordemoderen, men jeg havde haft influenza i en uge og hun sagde det kunne være derfor.

Jeg fik så forrige weekend rigtig meget vand i fødderne efter at have ordnet have og i det hele taget lavet alt for meget fysisk, men det forsvandt efter weekenden og efter en masse hvile.
Her igår kom det så pludselig igen, og det var altså efter at jeg INGENTING havde lavet, og denne gang er det blevet der, så jeg stadig havde det imorges efter at have sovet hele natten og derudover har jeg hele dagen i dag haft det som om jeg har løbet maraton i begge mine lægge, de er helt afkræftede og jeg magter næsten ikke at stå.

Igår aftes imens jeg sad på sofaen og lavede absolut intet, fik jeg pludselig en form for "anfald" hvor det sortnede for mine øjne og jeg blev super svimmel. Jeg gyngede helt når jeg prøvede at rejse mig og blev nødt til at sætte mig igen og bare gå i seng. Da jeg lagde mig til at sove, var det som om jeg var super fuld og det hele snurrede rundt.
Det føltes lidt som i starten af graviditeten da jeg havde for lav blodprocent (vidste ikke jeg var gravid, så spiste for lidt + spiste ik jernpiller + har for lav blodprocent normalt også) og der fik jeg sommetider nogle "sukkerchok" hvor jeg bare måtte sætte mig ned ellers ville jeg besvime og virkelig bare skulle have mad NU. Men alligevel ikke helt, for følte ikke at det var mad/sukker min krop havde brug for, og det hjalp heller ik da jeg prøvede at drikke noget med sukker i.

Tror I bare det er almindelig graviditetsgener eller skal jeg mon lige få målt blodtryk snart igen? Jeg har jordemoder besøg om 2 uger, og vil jo heller ikke være hysterisk, men det var virkelig ubehageligt igår, og er da lidt trist over at vandet/fornemmelsen ikke forsvandt fra mine fødder efter jeg havde sovet.
Er 26+6, så er ikke voldsomt langt henne endnu.

Jeg googlede lige symptomer på svangerskabsforgiftning, og sandelig om ikke de beskriver en smerte højt oppe i maven, jeg har lige præcis haft ondt ca. lidt under brysterne og i midten, ved ribbenene gennem de sidste par måneder, men ingen andre gravide har kunnet nikke genkendende til smerten dér. Det føles som en mavepuster der hele tiden trykker på solar plexus (altså når smerten er der). Og det startede altså længe før babyen har ligget så højt oppe at det kan være hende der trykker deroppe smiley

Har også taget hurtigt på inden for den sidste måned, 4 kg på en måned ca. Og før det havde jeg kun taget 3 kg på i hele graviditeten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svangerskabsforgiftning?
Kommentér på:
Svangerskabsforgiftning?

Annonce