{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.788 visninger | Oprettet:

træthed, sure opstød og kvalme- Råd søges! {{forumTopicSubject}}

Jeg er kun 5+2 og er sååååå træt.. Jeg kan ikke spise noget før kl 12, pga kvalme, og efter det kommer de sure opstød.. kvalmen kommer og går og det samme gør de sure opstød. Spiser ikke så meget, og det er jo heller ikke så fedt..

Jeg arbejder fuldtid men er så træt konstant..

Så det jeg vil med dette oplæg er vel t hører om der er nogle gode råd til dette?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træthed, sure opstød og kvalme- Råd søges!
  • #1   2. jul 2012 Masser af vand, lidt kiks og mandler, evt mælk morgen og aften.

    små hyppige sunde måltider, selvom det er svært. Men det er vigtigt at få lidt at spise, for kvalmen kan godt blive forværret af at være sulten, og det kan også sætte gang i de sure opstød.

    Her virker gulerødder og vand om dagen, og alminox, mariekiks og vand om natten hvor jeg vågner næsten hver morgen og føler jeg skal kaste op af halsbrand.

    Og med hensyn til trætheden, så er små hvil, og tidligt i seng om aftenen, kroppen bruger rigtig meget energi på at skabe det lille nye liv. tag evt en lille lur når du kommer hjem fra arbejde smiley


  • #2   2. jul 2012 mælk og sodavandsis var det eneste som virkede på mig dengang, og jo cola.

Kommentér på:
træthed, sure opstød og kvalme- Råd søges!

Annonce