{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Kvalme !! {{forumTopicSubject}}

Er lidt nys - jer der har en af hver køn ..
Havde i mere kvalme med den ene eller den anden ??

Havde næsten kun sure opstød med Emil
Men denne gang .. Fy for helvede det vammelt
Kan bare INTET fortage mig uden og blive så
Skidt så skidt ..

Forslag til hvad man kan gøre ??
Seaband er afprøvet ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalme !!
  • #1   1. jul 2012 Jeg har fået mere og mere kvalme for hver gang jeg har været gravid. Første gang ventede jeg en dreng og havde næsten ikke kvalme, anden gang ventede jeg en pige, og havde mere kvalme, og tredje gang var en dreng pg der havde jeg sindsyg meget kvalme. Så her var der ingen samhæng..

  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #2   1. jul 2012 Ved Patrick (som er den første) havde jeg meget kvalme og halsbrand.

    Ved Annesofie havde jeg ganske få dage med kvalme.


  • #3   1. jul 2012 Første gang da jeg ventede min søn havde jeg en del kvalme men kun om aftenen..
    Anden gang da jeg ventede min datter havde jeg ligeså meget kvalme men det var kun om morgenen smiley


  • #4   1. jul 2012 puha var rigtig skidt første gang med kvalme og opkast fra uge 11 til 26 det var med viktor og intet hjaLP... MIN ANDEN GRAV. JA DET VAR BARE ENDNU VÆRRE FOR DER KASTEDE JEG OP FRA UGE 5 TIL 26 OG HELE DAGEN LANG PYYYYYYYYY......... fik seaband hjalp ikke, akunpunktur hjalp ikke, kvalme medicin(det man også giver til kemo patienter) hjalp lidt...........dog var jeg skidt med kvalme hele grav. anden gang ikke førstegang

  • #5   1. jul 2012 Ved godt at det ikke er den bedste løsning, MEN I de 3 uger jeg havde kvalme i min graviditet var det eneste der hjælp coca-cola og pomfrit fra Mac D, det var vidundermiddel for min men heldigvis havde jeg kun kvalme 3 uger men tilgengæld var det fra morgen til aften alle 3 uger..

  • #6   2. jul 2012 Med Tristan havde jeg ikk så meget kvalme, men nu med lillebror har det været helt slemt.. Så galt at jeg har haft dage hvor jeg enten blev hjemme fra skole eller tog før hjem fordi jeg ikk ku holde ud at være nogen steder..
    Så tror ikk det har så meget med kønnet at gøre.. smiley


Kommentér på:
Kvalme !!

Annonce