{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

symtomer skal jeg være nervøs? {{forumTopicSubject}}

jeg er 6+5 og her ikke haft nogen symtomer, men så i går efter middagsmaden fik jeg smeter i min mave, lagde mig en time og sov, og såvar det vækigen, men så efter aftensmadenskete det samme,så jeg har ligget i sengen siden (næsten), jeg har også måtte melde mig syg i dag for jeg føler mig svimmel og afkræftet når jeg rejser mig, jeg har ondt i maven (og lidt kvalme) når jeg har spist, så spiser ikke så meget som jeg nok burde, men er det bare mig der er pyldret eller skal jeg være nervøs?

Var til lægen i mandags og fik den første GU og at så normalt ud, skal til en terminsscanning, da han var i tvivl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  symtomer skal jeg være nervøs?
  • #1   5. nov 2008 Jeg synes du skal ringe til din læge hvis du er nervøs..

  • #2   5. nov 2008 Hvis du er nervøs, syntes jeg bestemt du skal ringe til din læge... hellere en gang for meget end en gang for lidt...

  • #3   5. nov 2008 Som de andre synes jeg også, at du skal ringe til lægen hvis du er utryg... De plejer at være rigtig søde til at se på én hvis man ringer... Det er ihvertfald min oplevelse...

  • #4   5. nov 2008 Jeg har det på samme måde. Men fik af vide at det var helt normalt. Så længe man ikke begynder at bløde.
    Jeg lider at kvalme, svimmelhed og ondt i underlivet. Det gode hvis du har kvalme er at spise små måltider. Det hjælper på mig og så godt med drikke så man ikke bliver alt for svimmel.


  • #5   5. nov 2008 mange tak, jeg skal ringe til lægen i morgen alligevel da han skulle skaffe nogle numre til mig, så kan jeg jo lige spørge ham ad, det er mens lignene smerter, og de kommer når jeg bevæger mig, så det er lidt svært at lave noget

  • #6   6. nov 2008 når du ikke bløder tyder det egentlig bare på at din krop begynder at udvise de normale symptomer for at være gravid.
    du er 6 uger henne så det passer perfekt med at dine lagiment smerter begynder at tage til nu og du evt. begynder at få kvalme og blive rigtig træt. Din livmoder begynder at strække sig og det gør avs i maven. Det føles lidt som menses smerter eller som om man har lige har lavet 100 mavebøjninger og er træt i maven og har lyst til at lægge sig. Det er ganske normalt, det betyder bare at din livmoder begynder at vokse som den helst skal.
    lagiment smerter kommer du ikke uden om og de kan godt blive værre. Blev også bange men det er almindelige graviditets symptomer i det stadie du er i nu. jeg har da jeg var så langt henne som du oplevet at være nødt til at ligge mig på en bænk inde i byen fordi jeg slet ikke kunne gå længere pga smerterne. så lå der en halv time før jeg kunne kæmpe mig videre hen til bussen.

    det er også normalt hvis du blir træt. jeg fik lagiment smerter flere gange om dagen og sov eftermiddads søvn fordi jeg fik ondt og gik ind og lagde mig og så var det jo trættende også så faldt altid i søvn.
    de kan blive rigtig slemme men de går over igen når du når lidt længere hen.

    men ring da lige en gang til lægen så du ikke er nervøs


  • #7   6. nov 2008 hej jeannie.

    mange tak, det er nødagtig sådan jeg har det, ihh hvor træls, me godt at hører at det er "normalt". jeg har snakket med min læge og han sagde at jeg skulle sige til hvis der kom blod, ellers skulle jeg ikke være nærvøs bare hører på min krop og lægge mig, når det gjode ondt. Blev bare lidt nervøs,da jeg virkelig er bange for at der er noget galt og at jeg er ved at miste, så det er dejligt med lidt støtte..





  • #8   8. nov 2008 Jeg blev selv bange for jeg vidste jo ikke hvad det var. Var overbevist om at jeg var ved at tabe det da jeg gik halvt sammenbøjet og svajede fra side til side på fortovet fordi jeg ikke kunne gå og da jeg lå der på bænken i fosterstilling ringede jeg og græd i røret til kæresten.
    Så når man ikke ved hvad det er bliver man selvfølgelig bange.

    men egentlig er det bare et godt tegn du har ondt for det betyder jo så at den lille fortsat vokser så der er nødt til at blive gjort mere plads. Alle får dem. Dem slipper ingen desværre for og jeg synes egentlig godt at lægerne burde informere om dem så vi ikke pludselig blev så bange så vi vidste det. men du kan bare glæde dig over at det betyder den vokser for da mine stoppede sendte de mig jo til scanning fordi jeg burde have dem så de frygtede den ikke levede mere. For når jeg ikke havde ondt betød det jo at den ikke voksede mere. Men der var liv derinde og de kom igen.
    Men for de flestes vedkommende er det for det meste kun i starten af graviditetem man har dem. Nogen har dem hele vejen igennem men det er vidst ikke så mange. mine stoppede da jeg var omkring 10-13 uger henne.


  • #9   8. nov 2008 det er bare en lettelse at høre, man bliver sgu så nervøs, når man ikke har prøvet det før, og lægen siger, du skal ikke være nervøs så længe du kke bløder, og undgå tunge løft.

    Men sådan som du beskriver er lige præcis sådan jeg havde det, er gået over igen men det stod på 4 dage, og jeg tude også ved min kærestes side, fordi jeg troede lykken var kort, men håber ikke der er noget, og håber inderligt at vi står med den dejligste baby om 7 mdr =)

    Tak for støtten..


Kommentér på:
symtomer skal jeg være nervøs?

Annonce