{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Blødning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Er ny herinde, og vil høre om der er andre der har haft blødninger under graviditeten.

Jeg blev gravid i første forsøg så det var jo bare skønt men lige siden har der været så mange bekymringer.

Da jeg var i uge 5 begyndte jeg pludselig at bløde, rimelig meget syntes jeg. Så dagen efter var jeg hos lægen og de tog en blødprøve og en igen to dage efter. Ud fra dem kunne de så se at min HCG steg helt fint som det skulle så jeg havde heldigvis ikke aborteret. Puha sikke alle de tanker man når at have. Men lige siden jeg havde den første blødning har jeg haft pletblødninger hver dag så jeg bliver nød til at gå med trusse-indlæg. Det har så næsten stået på 14 dage nu kan det virkelig passe det bliver ved så længe.

En uge efter lægen havde bekraftet jeg stadig var gravid tog jeg selv en graviditets test, kunne ikke lade være, den var også fin og positiv. Jeg kan bare slet ikke være rolig når jeg bliver ved med at have de pletblødninger.

Er jeg den eneste????

MVH Camille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blødning
  • #1   2. nov 2008 Nu har jeg ikke selv børn, eller er gravid, men nogle pletbløder andre gør ikke... Nogle bløder hele graviditeten.... Så længe det ikke gør ondt, eller styrtbløder, tror jeg ikke at du skal være bekymret.... Men jeg kunne godt forestille mig man blev det alligevel smiley



  • #2   2. nov 2008 jeg blødte lige i starten af graviditeten når vi havde haft sex.. men det er meget normalt. ellers blødte jeg ik

  • #3   2. nov 2008 Har også hørt at det skulle være meget normalt.. Men hvis du bliver meget bekymret så kontakt din læge så kan han eller hun jo lige tjekke om alt er som det skal være:)

  • #4   2. nov 2008 Hvis du er bekymret så ring til lægen og bed om lige at komme op til en snak evt. Så hun kan berolige dig om ikke andet til at alt er fint. Det skader ikke at være lidt bekymret, det er helt naturligt tror vi alle som nybagt gravid altid er lidt bange for om alt nu er okay og bare der nu ikke er noget galt osv. Så sig du har brug for lige at få af vide at du ikke skal være bekymret.

    Og personligt tror jeg som mange andre også har sagt i indlæget her at det er normalt i starten.

    Og i vørigt Tillykke med graviditeten :o)


  • #5   2. nov 2008 jeg gjorde også i starteen.. jeg tror jg lige var krydset i 12 uger så havde jeg mange smerter og begyndte at bløde okay meget.. vi tog babu babu afsted og jeg fik en gennem tjek og babyen var der endnu.. jeg var efter det til 4 scanninger for at være sikker på babyen havde det godt.. og jeg ville ikk havde været afsted.. men jeg er idag glad for jeg gjorde det.. for kunne have mistet hende hvis jeg ikk var blevet sygmeldt...

    så tak til lægen.. og skid vær med hva de tror og tænker.. så snak med din læge... vi kan jo ikk have baby render igen...

    og mange gange tillykke med babyen.. smiley


Kommentér på:
Blødning

Annonce