{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.559 visninger | Oprettet:

for lavt blodtryk. hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey piger
Jeg har idag været ved lægen fordi jeg har været meget bekymret den seneste tid fordi når jeg står meget op bliver meget svimmel og er på randen til at besvime. Det viser sig at jeg har meget lavt blodtryk 90/60
Lægen siger der ikke er så meget at gøre ved det men tænkte på om der var andre der havde prøvet noget lignende, for med en elev plads i Bilka er det noget lort at være lige ved at besvimede hver dag. Det skal siges jeg lige er startet op igen så arbejder på halv tid da starten af graviditeten har været meget hård. Så nogen der har nogle gode ideer til at få blodtrykket lidt op så jeg kan klare arbejdet uden gener er i uge 17 så der er lang vej igen
Håber i kan hjælpe


Kommentarer på:  for lavt blodtryk. hjælp
  • #1   12. apr 2012 kan det virkelig passe at din læge bare siger at det der ikke noget at gøre ved...... hva pokker er det for en dum bip! :o)

    jeg er jo ikke læge så jeg aner ikke om du kan gøre noget men lev sundt, dyrk motion og spis godt og groft jah så kan jeg vist ikke mere:O)

    MM


  • #2   12. apr 2012 Man kan give medicin da det ikk er sundt at have det så lavt. men altså ellers må man spise lidt vitaminer - jern og drikke masse af vand...

  • #3   12. apr 2012 havde det hele min graviditet og der intet at gøre da det skyldes graviditeten så hav altid en med dig og husk noget at drikke og gå ik i høje sko

  • #5   12. apr 2012 Jeg har også hørt, at lakridser skulle hæve blodtrykket. Og hvis det kan hjælpe bare en smule, så var det da måske en mulighed.

    Held og lykke med det hele smiley


  • #6   12. apr 2012 i min første graviditet havde jeg meget lavt blodtryk de første 4 mdr, hvor jeg flere gange besvimede, blandt andet midt i superbest hvor jeg kom babu babu på skadestuen, der var jo ikke så meget at gøre ved det, udover drikke en masse væske og huske at spise, ved mig kom det sig af at jeg kastede op 15-20 gange dagligt ;o(. jeg er og var postbud, og da jeg kører bil og cykel ville det simpelthen være for farligt at have mig i trafikken så jeg blev sygemeldt..

    efter de første 4 mdr fik jeg så for højt blodtryk hmmm.... og det var da næsten endnu værrere, så havde de hele tiden mistanke om svangerskabsforgiftning osv osv... ikke nemt at være gravid


  • #8   12. apr 2012 må prøve lidt af hvert for ellers bliver det en lang tid mens det står på smiley det egentlig lidt træls der ikk ka gøres noget sys der har været så meget allerede...
    men det skal nu nok gå bar baby har det godt smiley smiley


  • #9   12. apr 2012 jep, mit er selv ret lavt, spis lakris smiley drik rigelig og sørg for du ikke rejser dig for hurtigt, så ville jeg orientere min chef/ kollager om, hvis du får det dårligt, at du ikke går ud og sætter dig lidt og drikker lidt vand.

Kommentér på:
for lavt blodtryk. hjælp

Annonce