{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.371 visninger | Oprettet:

' LB '
' LB '
Tilmeldt:
5. dec 2011
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71

Uge 7 bløder ? {{forumTopicSubject}}

Jeg startede med at bløde for 3 dage siden, dog ikke som men, jeg bløder kun når jeg tørrer mig .

Jeg rungede til lægen om morgenen hvor der startede hvor hun sagde det er normalt for flere kvinder at bløde i starten af graviditeten, men hun ville alligevel gerne have en urin prøve for at tjekke fir blærer betændelse.
Jeg tog til lægen og fik det ordnet men ingen blærer betændelse, jeg kommer ind til lægen ( hvilket jeg ikke skulle have været ) og hun undersøger mig or tager der ganske roligt da jeg ikke har ondt men alligevel så god ar hun ringer til sygehuset og ber om en skur scanning .

Jeg kom ind til akut scanning igår og alt så fint ud, det lignede en sund og rask graviditet men hun kunne selvfølgelig ikke sige om det var en abort der var igang og om hvad der ville ske de næste dage men beroligede mig i at der er mange der bløder i starten af graviditeten og somsagt har jeg ikke ondt . Men skulle først henvende mig hvis jeg fik kraftige smerter eller kraftig blødning .

Nogen herinde der har blødt tidligt i graviditeten i tilfælde af hvor længe ?, hvornår i graviditeten og hvad var udfaldet ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uge 7 bløder ?
  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #1   15. mar 2012 Hov sorry alle stave fejlene smiley


  • #2   15. mar 2012 Jeg blødte de første 8 uger når jeg tørrede mig og jeg er stadig gravid.

  • #4   15. mar 2012 jeg blødte med mie far uge 4 til uge 22

  • #5   15. mar 2012 så længe hjertet slår og du ik har ondt og dine tal er forhøjet og stiger er der ik noget at være nervøs for ved det nemmer sagt end gjort

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #6   15. mar 2012 det beroligere mig godt nok at i skriver i også har blødt tidligt i graviditeten ..

    Fik i besked på bare at slappe af og ligge stille eller ?


  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #7   15. mar 2012 ved ikke med mine tal, men ved scanningen så alt ud som det skulle

  • #8   15. mar 2012 ja jeg begyndte at bløde 3 dage efter jeg havde testet positiv, og troede egentligt så at det var det, men da jeg stadig havde lidt symptomer på graviditet tog jeg til lægen alligevel som så fik mig til en tidlig scanning, hvilket jeg alligevel skulle, fordi vi ikke kendte terminen pga tidligere abort, og der var et fint lidt hjerte der pumpede ;o) men jeg blev ved med at få pletblødninger og også mere mens lignende blødninger, så flere gange troede jeg det var slut og var da også til en del tjek, undersøgelser og scanninger, jeg blødte i gennemsnit ca 3 dage om ugen fra jeg testede positiv til jeg fødte en dejlig velskabt datter ;o) hvorfor jeg blødte hele vejen igennem er der stadig ingen der kan svare præcist på, forklaringen hed bare sarte slimhinder, og overbelastning, dog er det mest normalt det første trimester...

    men ja det kan sagtens gå godt, og behøver intet at betyde men du SKAL bare være obs på det, jeg skulle ringe til sygehuset eller fødegangen hver eneste gang der var det mindste, så jeg fik en del ture til og fra sygehuset og nogle gange valgte de også bare at jeg skulle se tiden an et par dage..


  • #9   15. mar 2012 altså jeg fik at vide jeg skulle holde mig rimeligt i ro så det ikke blev mere, så jeg kom ret hurtigt på deltid, vel omkring uge 9-10 og da jeg var omkring uge 15-16 blev jeg helt sygemeldt fordi det ikke blev bedre, ja og af andre årsager også.. men skørt nok synes jeg stadig jeg havde en lettere graviditet med hende end med vores søn ;o)



  • #10   15. mar 2012 Har blødt i begge mine graviditeter, den 1. Gang gik fosteret til grunde omkring uge 8, anden gang kom axl

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #11   15. mar 2012 Hvor længe inden fosteret gik til grunde blødte du ´Mor til A´ ?
    og var det også stille ? som så udviklede sig til kraftig og smerter ?


  • #12   15. mar 2012 nu har jeg os mistet og da en del gange jeg blødte ca 4 døgn før den lilles hjerte ik slå mere og så kom der rigtig blødning min krop har hver gang selv sørget for det kom ud på nær denne her gang hvor det var uden for livmor

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #14   15. mar 2012 Jeg synes jeg begynder at bløde lidt mere her til aften men stadig kun når jeg tørrer mig og det begynder at se mere og mere friskt ud .
    og jeg begynder at få meget svage menstruationssmerten men midt i maven og ikke i underlivet men de kommer og går ..


  • #15   15. mar 2012 Jeg blødte fra uge 7 til nu er 13+2 men det er ikke hver dag.

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #16   15. mar 2012 jeg har tænkt mig at henvende mig til lægen igen hvis det bliver ved

  • #17   15. mar 2012 Fik afvide af det kunne være små blodkar som sprang da min livmoder undviger sig og derfor mens ligende smerter. Jeg skulle kontakte lægen hvis der kom rigtig frisk blødning og evt klumper af blod.


  • #18   15. mar 2012 Jeg kontaktede os lægevagten og blev scanner og alt var fint. Så det gav ro på.
    Ring heller engang for meget ;0)


  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #19   15. mar 2012 jeg ringede til lægevagten tirsdag aften men fik afvide så længe jeg ikk blødte som ved mens var det ok og jeg ikke havde krattige smerter .
    så må vist bare slappe af ..

    og på sygehuset sagde de at begyndte jeg at bløde kraftigt og fik store smerter måtte jeg vende tilbage ..


  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #21   16. mar 2012 så skete det desværre, der kom klumper med ud smiley

    Har haft fat i lægevagten og skal ind og scannes imorgen kl. 10

    er fuldstændig knust :'(((


  • #22   16. mar 2012 Ej smiley gør mig virkelig ondt og høre ..
    Håber at der stadig er noget så vi kan føles af til november smiley


  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #23   16. mar 2012 Burde man ikke bløde meget og have sindsygt ondt hvis man lige har aborteret eller kan det godt tage noget tid ?

  • #24   16. mar 2012 Det ved jeg ikke har aldrig prøvet det ..

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #25   17. mar 2012 Nogen andre der måske kan svare på det ?

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #27   17. mar 2012 Så er vi hjemme igen og trækker vejret dybt igen .

    Jeg bærer stadig på et lille foster og vi kunne se hjerte blink .
    så indtil videre går det .
    Jeg bliver kaldt ind til scanning om 10 dages tid igen .


  • #29   17. mar 2012 Det var godt at der stadig var liv. Kunne de give en forklaring på hvorfor du blødte?

  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #30   17. mar 2012 Nej det kunne de ikke Katja

Kommentér på:
Uge 7 bløder ?

Annonce