{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hcg tal
  • #2   9. mar 2012 Mon ikke der er lavet blodprøve fordi hun tidligere har mistet?

  • #3   9. mar 2012 min læge er ik til hukke eller stikke i har blot fået en tid mandag til nye blodprøver som så først er svar på onsdag. hader min læger fatter ik de ik kan gi mig den scaningen den kan sq da kun vise der intet er endnu og så kunne man måske ro en lidt mere rolig weekend men næ nej du må vente super fedt så kan man gå her og vente på man bløder eller får ondt

  • #4   9. mar 2012 dette ville jeg os men for det første koster det 1000 kr og for det andet er der 150 km til en der kan

  • #5   9. mar 2012 du er fra københavn så for her ved grænsen til tyskland er der bare intet og den næremeste er lang væk og dyr og kunne få en tid på riget i kbh men 400 km en bro mm så er det lige så dyrt og ha en tid den 30 sys bare der lang tid til

  • #6   9. mar 2012 Det meget normalt de først tager blodprøver og ser om tallet stiger inden de scanner . Jeg ventede også weekenden over .

  • #7   9. mar 2012 Det er godt nok lavt, hvis du testede for 4 uger siden.. Han snakkede ikke omg graviditet uden for livmoderen? Du fik jo også blodprøve for 4 uger siden, ikke? Som sagde 25?

  • #8   9. mar 2012 valgte og køre de 150 km og betale de 1000 kr det kostede da dem i tyskland ik havde tid idag.

    så helt fra starten
    jeg tester positiv den 30 januar og får det bekræftet ved blodprøve om torsdag hvor tallet er 25 der vil jeg være 4+ 4 om fredag begynder jeg og bløde og lørdag endnu mere så tænker når ok jamen det kan jo ære en abort eller bare en blødning og tænker ik mere over det (eller jo men kan intet gøre ved det) skulle så ha haft ny mens i lørdags den kommer ik og tager en test mandag som kan ses i mit fotoalbum og går så til lægen onsdag får taget blodprøver igen som der så kommer svar på idag og de´t er kun 93 når jeg køre til scaning da jeg ik aner om det sidder som det skal og bliver scannet udvendigt og de kan intet se så hende bud er at det var en abort sidste gang og jeg ik længere er gravid men hvorfor er det så lige mit tal stiger godt nok ik meget men det stiger. min slimhinde er 5.4 mm så tyder ik på mens lige om lidt men hun kan intet se men tænker måske lidt at det kan være jeg kun er 4+6 i dag altså at det var mens sidste gang og det først næsten lige har sat sig fast?? så nu må jeg gå en lang weekend i møde og vente på jeg kan få blodprøver taget på mandag og så vente til onsdag med at få svar og det stiger eller falder og så må jeg vente ca 2 uger med en ny scaning træls så ved ik om der er noget eller det sidder som det skl
    al eller det sidder uden for livmor


  • #9   9. mar 2012 Pyha, det lyder ikke særlig sjovt.
    Håber det bedste for dig.


Kommentér på:
hcg tal

Annonce