{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Er gået 11 dage over :O {{forumTopicSubject}}

Heej.. (: HJÆÆLP
Jeg havde termin den 1. oktober, og er nu gået 11 dage over. De vil sætte min fødsel igang på tirsdag hvis ikke jeg føder inden, hvilket jeg ikke tror jeg gør. Der er ingen tegn på hun vil ud. Har ofte ondt i underlivet, og får nogle gange "stød" oppe i skeden, men det er ikke veer, det er bare pluk veer, det gør nemlig også ondt i lænden når det er. Jeg har prøvet at gå op og ned af trapper, gjort hele huset rent, gået lange ture, og intet hjælper. Kan ikk ha sex, da jeg har fået svamp. Ved virkelig ikke hva jeg skal gøre? er så bange for at blive sat igang. De har tipset hende til 3700g, men alle andre tror hun vejer mere.
Min jodermor har ikke været go ved mig under graviditeten, hun har faktisk skræmt mig smiley
For det første siger hun at når jeg en dag skal føde bestemmer jeg ikke selv hvordan, altså hvis jodermoren siger jeg skal sidde op skal jeg det, må ikke vælge selv at ligge ned fx. Det var bare det ene, det andet at nu her på mandag er jeg 42 uger henne, gået 13 dage over tid, og hun siger at jeg bare kan gå så lang tid jeg vil, hvilket jeg mener ikke passer man må..?
Hun har sagt det i hvertfal ikke er Haderslevs størte barn jeg fødte. Jamen der er alt muligt med hende. Den ene dag kom jeg for sent til jodermor, (hende) og hun ville ikke kigge på mig. Senere ringede jeg til lægen og han sagde HUN SKULLE kigge på mig, nu hvor jeg var gået over tid. Ringede derind, og de ville ringe tilbage, hvilket de så IKKE gjorde. Så min mor og jeg kørte ind på fødestuen, og der var min jodermor så, hun havde ikke tid, men hun ku jo blive nødt til det, det viste sig så jeg havde blære-betændelse, og fik nogle piller jeg skulle spise samme dag (igår, fredags), hvis ikke hun havde fundet ud af det så måtte man åbenbart ikke føde... også hendes skyld jeg har svamp, for den tingest man skal tisse på allerede 2. gang var den rød, men det havde ingen betydning sagde hun. Er 1. gangs fødende, og er virkelig blevet skræmt. Og vil bare gerne ha min pige ud inden tirsdag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er gået 11 dage over :O
Kommentér på:
Er gået 11 dage over :O

Annonce