{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Vask af babytøj.. {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Tænker jeg snart vil begynde at vaske noget baby tøj, da der jo ikke er såååå lang tid igen smiley
Men har lige et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med smiley
Altså i vasker vel alt sengetøjet /stofbleer/ nattøj / undertøjet (body) ved 60 grader? - Men kan jeg komme det i tørretrumleren uden det krymber? - her tænker jeg især på body'erne og nattøjet.. Hvad har i andre gjort? ..
Og alt det andet tøj (hverdagstøj) har i bare vasket det ved 40 grader, og hængt det op? smiley
Håber i kan hjælpe mig lidt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask af babytøj..
  • #1   17. okt 2011 Jeg vasker sengetøj, stofbleer og håndklæder ved 60 og alt tøj ved 40, nogle gange ryger de hvide bodys med ved 60. Jeg tørrertrumbler næsten alt også tøjet men nu ved vi også at lillebror er vores sidste barn så det kommer ikke til at skal gå i arv

  • * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259
    #2   17. okt 2011 Go'morgen smiley

    Først tillykke med din graviditet, nu er der nok ikke længe til du ser din lille baby smiley

    Jeg vasker alt ved 60 grader, som kan tåle det. Noget tøj må kun vaske ved 40. Men som regl; sengetøj, stofbleer, bodyer, strømper ved 60.

    Jeg putter sengetøj og stofbler i tørretumbler. Tøjet bliver hængt op, da jeg synes det krymper . Meget af min søns tøj krympede i hvert fald.

    Ellers så tørre det med svag varme, så krymper det ikke så meget. Det gør jeg nogle gange smiley


  • #3   17. okt 2011 vasker også alt sengetøj, sofbleer osv på 60 og så ryger det i tumbleren. og hverdgastøj på 40 og noget af det ryger også i tumbler, men har også yndlingstumbleren der har program til feks uld og andre sarte sager smiley så ingen krymp her smiley

    men altså alt hvad der har været brugt af håndklæder osv til måsen blir vasket på 90 95 grader smiley


  • #4   17. okt 2011 Tak for det piger..

    Vi har også fået en smart ny tørretrumbler, så der burde også være en masse smarte programmer, må bare lære den at kende.. hehe.. Men synes det er lidt svært da jeg er bange for at alt tøjet bliver til dukke str. smiley Men man høre også om mange der kommer det i tørretrumbleren, må bare håbe det går smiley


  • #5   17. okt 2011 Mamma F : Mange tak for det smiley og nej nu der heldigvis ikke så lang tid til vi får ham at se smiley

  • #6   17. okt 2011 Jeg har et specielt børnetøjsprogram på min vaskemaskine hvor tøjet også bliver skyllet ekstra igennem

  • #9   17. okt 2011 Er rigtig smart med det børneprogram på vaske maskinen, har vores desværre ikke smiley .. Men tror jeg prøver at komme body'erne i tørretrumbleren - så håber jeg virkelig bare ikke de krymber, må lige undersøge hvilket program jeg skal bruge på vores nye tørretrumbler.

  • #11   17. okt 2011 hehe, nej har du nok ret i Dina.. Det også et laaangt program.

  • #13   17. okt 2011 hold da op, så håber jeg da også at baby tøjet er rent smiley Hehe.. Ja vil også bare vaske hans almindelige tøj sammen med vores på 40 grader, det tager også kun 56 minutter her... er lige til at overskue.:P

Kommentér på:
Vask af babytøj..

Annonce