{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

min dumme start på denne graviditet... {{forumTopicSubject}}

vil bare lige fortælle jer alle om min meget dumme start på en forhåbenligt dejlig graviditet de næste par mdr.

har haft en rigtig lorte start på graviditeten...

jeg testede positiv (ikke planlagt graviditet) tog til lægen for at finde ud af hvor langt jeg var henne. fik lavet en GU og han mente jeg var 11 uger henne. blev derfor sendt til nakkefoldsscanning hvor INTET kommer op på skærmen...

hende der scanner mig siger så "enten er du ikke så langt henne eller også er den gået tabt" hun tilkalder en læge som scanner mig vaginalt og siger "det er gået tabt, men ikke udstøt, så det skal fjernes" hele vores verden bryder sammen der og vi tænker bare det er løgn det her...

vi kommer over til gynækologisk afdeling og snakker med en læge. hun vil dog ikke scanne mig for det har en "dygtig" læge jo lige gjort. vi snakker så lidt frem og tilbage omkring det at det skal fjernes og hvordan jeg ønsker dette. jeg siger så det skal være kirugisk da jeg vil være sikker på det kommer ud med det samme...

hun tager mit blodtryk og min temp. og jeg har desværre feber og lidt forhøjet blodtryk og er meget snottet. så hun vil ikke ligge mig i narkose og forslår at jeg får lagt 4 piller op i skeden som får livmoderen til at trække sig sammen. jeg går med til dette da det bare skal overståes med det samme, jeg får lagt pillerne op og der går et par timer før jeg begynder at små bløde og må tage hjem...

skal til kontrol en uge efter. bliver igen scannet vaginalt og der mener de så de ser hjerteblink, de 3 personer til at scanne mig til sidst og igen bryder min verden sammen... nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro på. jeg får nu taget blodprøver for at tjekke HCG tallet de næste par dage og skal til scanning igen en uge efter. og igen er de i tvivl om at der er hjerteblink... endnu en gang går der en uge inde en ny scanning bliver fortaget og denne gang mener han at der er liv og så får jeg endnu en ny tid til scanning denne gang efter 14 dage og denne gang ser vi vores lille baby på skærmen nu er jeg 10 uger henne og fuck en lettelse vi går igen 14 dage og kommer så til nakkefoldsscanning. og alt er fint, skal igen scannes når jeg er 15 uger henne og igen når jeg er 20 uger henne...

stave fejl og taste fejl er helt tilladt smiley

håber i kan finde hoved og hale i det hele... ellers stiller i bare spørgsmål...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min dumme start på denne graviditet...
Kommentér på:
min dumme start på denne graviditet...

Annonce