{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

fødsel...! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen....

nu er jeg 38+5, så nu glæder jeg mig bare snart til at ham den lille kommer, så vi kan se hvem han ligner og sådan. men nu hvor fødslen nærmer sig syntes jeg der er en masse spøgsmål der melder sig...!

Da jeg var inde at se fødestuen sagde jordmorderen at hvis man skulle i vand måtte man først komme til det når man havde åbnet sig 5cm for ellers kunne det sætte ro/stoppe ens fødsel, og så kom jeg til og tænke på om man så godt må tage et bad når ens fødsel er igang men inden man skal på fødegangen?

er der andre end mig som snart har tamin?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødsel...!
  • #1   6. okt 2008
    Jeg har lige født d. 12 sep.
    Kan godt forstå du glæder dig og der er meget at glæde sig til .
    Kan huske ventetiden , jeg gik selv 9 dage over tid .
    Jeg ville også gerne have været i vand, men det måtte jeg ikke fordi min fødsel gik så hurtigt .
    Det tror jeg da godt du må , men vent nu og se , når det først kommer til stykket går ingenting efter planen


  • #2   6. okt 2008 c

  • #4   6. okt 2008
    Ih ' kan godt forstå i glæder jer .


  • #5   6. okt 2008 du må gerrne tage et bad inden du skal afsted, det er rigtigt godt,.. jeg sad i kar i 5timer og det var kun til sidst det begyndte at gå for langsomt, så der kom jeg op smiley jeg ville gerne have føt der øv øv

  • #6   6. okt 2008 anna: tillykke med jeres lille pige smiley jeg håber virkelig ikke at jeg går over tid, syntes snart at vente tiden har været lang og at alt begynder at blive besværligt..

    louise: ja, tiden flyver bare afsted i starten, men når langsomt til sidst.... syntes det er lidt træls at man ikke aner hvornår det sker, og går og frygter at vandet går mens jeg er nede og handle eller noget, ville være lidt flovt smiley


  • #7   6. okt 2008 tine: ok tak for svaret, kunne nemlig godt forestille mig at det var lidt beroligene med et bad når man har ondt....

  • #8   6. okt 2008 jeg vil jegne have udvidelses perioden i et karbad der inde, hvis tiden er til det, og det hele ikk går for stærkt og vi kan nå det;P skulle være meget dejligt har jeg hørt.. men ved ikk om de tilbyder det der i holbæk hvor jeg skal føde, men i bøgerne nævner de det som et forslag, så tror skam godt man kan gøre det Ditte..

  • #9   6. okt 2008 Tak, jeg håber heller ikek for nogen aaf jer at i går overr tid

  • #11   6. okt 2008 hehe jeg vil sørme ikk gå over tid;( vil føde i år!!! ;DD

  • #12   6. okt 2008 Da jeg ringede til dem og sagde at nu var vandet gået, og veerne var så småt begyndt at melde sig sagde de at jeg kunne tage et brusebad for at lindre smerterne lidt, plus de anbefalede jeg skulle prøve at sove lidt, og få lidt mad..

    du må gerne tage et barmt bad, for det kan som sagt tage lidt af smerterne..
    jeg havde en enormt lang fødsel, fra vandet gik kl. 3.31 gik der næsten 17 timer før lillemanden kom med kejsersnt da jeg ikke selv kunne føde ham...

    når vandet gåe eller du har veer med 2-5 mins interval, så ringer du bare til fødegangen, så skal de nok fortælle hvordan alting hænger sammen, og hvad der er bedst for dig :O)


  • #13   6. okt 2008 jeg blev tilbudt at komme ud under bruseren da fødslen var igen, men niks, jeg sku bare gå lidt rundt eller ligge på sengen, orkede ik at skulle til at gå ud under bruseren hehe
    født 7 dage over tid


  • #14   6. okt 2008 jeg lagde mig i badekar med den ældste da jeg havde veer inden vi tog på sygehuset og med nr 2 lå jeg i vandet på syge huset og havde også taget bad inden jeg tog derud så det kan jeg ikke se der skulle være noget galt i

  • #15   6. okt 2008 jeg har termin den 17. men tror ik der sker noget ved at tage et bad inden du tager ind på fødegangen..

  • #16   6. okt 2008 jeg lå i badekarret med mine udvidelsesveer da jeg fik mathilde, men det var jo også i det forrige århundrede !

  • #17   6. okt 2008 altså i badekarret på sygehuset

  • #18   6. okt 2008 kbh termin 28 dec: jeg skal føde i svendborg..! kunne da forestille mig at de tilbyder at man kan komme i vand på alle sygehuse, med mindre at alt går så hurtigt at man ikke når det...!

    louise: kender det godt, er også bange for smerterne, men tror man bliver bange fordi man ikke kender til den smerte... men bliver jo ikke anderledes ved at man går over tid smiley og jeg er bare sikker på at de går alt det bedste for en ude på sygehuset og hjælper en igemmen det hele, så tror det hele nok skal gå... hvorår i okt har du tamin? jeg har den 15 okt, og håber virkelig ikke at jeg går en dag over tid, for jeg har selv fødselsdag den 16 okt smiley

    sonne og skønne noah: ja min jordmorder siger også at når man kan mærke at det hele er igang skal man sørge for at få sovet lidt, men tror måske bare det bliver svært fordi man glæder sig sådan smiley


  • #19   6. okt 2008 ditte - man kan ikk sove for smerter, jeg rendte rundt alle vegne og ringede til alle mulige...
    også fik jeg også lige skrevet herinde inden vi k
    ørte hjem til mine forældre....


Kommentér på:
fødsel...!

Annonce