{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Test {{forumTopicSubject}}

Hej

HOLD DA OP !!!
I sidste uge (dagen før jeg skulle have mens), tog jeg en test, da jeg havde SERIØS kvalme. Jeg tænkte, at det nok bare var ren indbildning, men tog den lige for sjov, og for at afklare overfor mig selv.
Jeg har virkelig gået og været nervøs for, at der ville gå lang tid før jeg kan blive gravid, så jeg tør ikke håbe på noget som ikke er der, for nøj hvor bliver man skuffet.
Men så var den svagt positiv. Jeg skyndte mig at tage en mere, som var lige så positiv, og morgnen efter var jeg ikke i tvivl.
Det er nu en lille uge siden at jeg testede positiv, og kvalmen har ikke ligefrem foretaget sig. -Heller ikke brystspændingerne, AAAAAV.....

Er bare så glad, det er virkelig en overraskelse at det er gået så hurtigt (smed først p-ringen lige inden sidste mens i SIDSTE mdr.), så det er meget overvældende, lykkeligt, skræmmende og ja, er bare så glad, og det er kæresten selvfølgelig også.

Det jeg bare er nervøs for nu, sætter det sig ordentligt fast? -Går der noget galt? -Ja, hvor MEGET kan der egentlig være i vejen/gå galt på nuværende tidspunkt? Åhh... Jeg ved hvor ulykkelig jeg ville blive, når vi nu regner med at "den er der"
Og så føles det hele stadig så uvirkeligt. Jeg tør ikke helt tro på det endnu. Jeg kan jo ikke mærke eller se at det er der, bare føle at der sker en masse i kroppen på mig.

I kan se de positive tests i mit album.

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med indlægget, måske bare lige få tankerne ud af systemet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test
  • #2   20. sep 2011 ja jeg er en uge over mens nu, og INGEN tegn på at den skulle komme.

    Ja, selvfølgelig skal der ikke gå noget galt. Jeg bekymrer mig bare ALT for meget smiley Jeg har ikke en fornemmelse af, at tingene ikke er som de skal være. Synes bare det helt virker så uvirkeligt. Det er gået så hurtigt, og det havde vi ikke lige forventet. -Vi er begge ovenud lykkelige selvfølgelig smiley


  • #3   20. sep 2011 Kan genkende din følelse 100 % sad med den tilbage i maj måned da min test var positiv:-) Stort tillykke.. Og held og lykke med graviditeten..

  • #4   20. sep 2011 Er du gået over tid er det ret sikkert det har sat sig fast...

    Men som Dina skriver så kan alt gå galt endnu - men hvorfor?

    Hvis der sker noget, så er det naturens egen måde at skilde det ud hvis der er noget galt med fosteret (har selv været turen igennem, blev mor for 11 dagen siden og har hele den graviditet været en helvede og har blødt, så det er ikke altid at en blødning betyder at noget er galt)...

    Men tænk positivt, så skal det hele nok gå godt, og om 9 mdr står du med din egen guldklump i armene..


  • #5   20. sep 2011 tak smiley glad for du kan forstå det smiley hehe, men det skal nok gå alt sammen.

    Ja, hvis det går galt, så lad det gå galt, for så SKAL det være være sådan.

    Ihh... Hvor jeg glæder mig helt vildt meget.



  • #6   20. sep 2011 tillykke med den positive test smiley

  • #7   20. sep 2011 mange mange tak smiley

  • #8   20. sep 2011 I kan tage på privat klinik om 14 dages tid og få en tidlig scanning smiley det synes jeg dulmer nerverne lidt smiley hvis alt er som det skal være der, er risikoen for det går galt ligeså lille som hvis du var over de gyldne 12 uger smiley

Kommentér på:
Test

Annonce