{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

de der HORMONER?? {{forumTopicSubject}}

hej piger

jeg husker ikke de der hormoner så "slemme" med min søn.....

vi købte ny kommode i dag, en lækker tung massiv fætter, kommer hjem og kæresten får glæden af at skulle samle den.. brugsanvisnigen er der en del punkter i , fra a-b-c til - p!! og en masse dele, skruer og dimser.. min kæreste ser opgivende på det flere gange og prøver at holde orden...

*jeg sikker så og små smiler lidt, ja og siger så "hvor er du altså dygtig skat" hva siger han jeg siger "jeg syntes du er dygtig skat" jeg sikker og kigger lidt på ham... trækker på smilebåndende, kan mærke at tårende så småt presser og at jeg ikke kan holde ud at se på den kommode, rejser mig fra sofaen og skrald griner! jeg kan ikke samle mig , griner griner griner- kan hverken trække vejret eller se noget pga tårre .... jeg griner og hulker , griner og hulker , går på badeværelset og tørre øjnene, troede jeg havde samlet mig, men nej i det jeg drejer om hjørnet kan jeg se den kommode og ham samle den... jøssses så startede det igen , prøvede at samle mig, jamen jeg siger jer, det stod på længe- det var så mystisk, hunden kom op i sofaen til mig (en chihuahua dreng) jamen det begyndte jo vare da den kiggede på mig, fik klynket frem at den skulle gå ned og ikke kigge på mig, ja det var sq underligt at grine så meget og hulke og tude imens smiley :D *GG*

jeg håber i fik et godt grin her til aften tøser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de der HORMONER??
Kommentér på:
de der HORMONER??

Annonce