{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.489 visninger | Oprettet:

forkølelse og kommende fødsel??? {{forumTopicSubject}}

det er måske et lidt fjollet spørgsmål, men jeg har fået fat på en grim forkølelse, snotter, hoster, har ondt i hele hovedet og træt i kroppen, så tænker jeg så, når jeg nu hoster meget osv. kan det sætte gang i en fødsel???

jeg er 35+3 og fik igår at vide at baby er helt klar til at komme ud...

igår tænkte jeg jo så "bare kom til os nu" men idag hvor jeg så har haft det rent af H til så tænker jeg "bliv derinde indtil det er ovre igen"

tænker lidt at det må være ufatteligt hårdt at være forkølet og føde samtidigt!!!!

nogen der har erfaringer med hvor længe en forkølelse hænger ved når man er gravid??? jeg havde influenza tilbage i januar-februar og det holdte ved i hele 6 uger, så er vildt bange for det bare bliver ved og ved det her..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkølelse og kommende fødsel???
  • #2   27. jul 2011 min næse var helt stoppet da jeg fødte dog ikke af forkølelse og jeg fik en næsespray af JM så det lettede :o)

  • #3   27. jul 2011 Jeg var konstant forkølet fra januar til april hvor min datter kom ud. Jeg brugte næsespray om natten og saltvand om dagen. Det stoppede 2 dage efter Siljes ankomst. Så graviditeten kan godt være grunden til stoppet næse.
    Pøj med fødsel og forkølelse.


  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #4   27. jul 2011 jeg havde influenza BIG TIME da jeg fødte Lasse i januar.
    feber,snot, ondt overalt osv.


  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #5   27. jul 2011 hov, tror ikke det blev hængende længere fordi jeg var gravid. det startede ugen optil fødslen.

  • #6   27. jul 2011 godt så, håber bare det bliver bedre inden jeg skal føde, indtil videre har jeg kunnet klare mig uden næsespray, så håber bare at det er toppet og så begynder at gå bedre nu, havde feber idag, og så sammen med at jeg er begyndt at kaste meget op igen pga graviditeten, så er det bare ikke skægt, men ja vil hun ud så tror jeg ikke hun venter på jeg er frisk desværre... men da jeg jo ikke er længere endnu håber jeg hun lige venter halvanden uges tid endnu..

  • #7   27. jul 2011 lizette søde.. ej ved ikk hvorfor men det føltes bare 100 gange værre a være syg når man er gravid:=) og ved hvad jeg snakker om eraldrig syg men alle 3 gange har jeg baer sku høre ordet virus så er jeg blevt syg,, har med nr 1 pernille havde jeg konstant blære betændelse så var indlagt hele tiden da jeg fik så kraftige pluk verr ..

    med 2 line var det lunge betændelse fodrdi huntrykkde mine lunger sammen--

    med lasse ved jeg ikk da var jeg vist bare generrelt dårlige alle 9 md.. ha ha..


Kommentér på:
forkølelse og kommende fødsel???

Annonce