{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

Update på tidlig scanning uge 6+´ {{forumTopicSubject}}

Hej i alle søde piger på bg. Tak for jeres søde ord og støtte, det varmede virkelig smiley

Jeg laver lige en lille update på mit indlæg (Så det i morgen)
Jeg var jo så til scanning, og de kunne med det samme se hjerteblink. Men hun havde svært ved at måle den, hun fik det til max 4,9mm, og derefter nævnte hun at når den evt. ikke var større, om det så var fordi den var ved at gå til grunde smiley
Syns det er meget tidlig at de prøver at måle? Og er måske ikke præcis 6+2 henne?
Men hun kunne fortælle at min hcg tal var steget fra 16.000 til 46.000 på 5 dage, så det var gode tegn, Samt at hun fandt hjerteblink. Men den lå meget tæt på livmodervæggen, og det var svært med de mange skygger osv, så hun syns jeg skulle komme igen om en uge. Så har fået en tid her på tirsdag, og hvis den ikke var vokset der, såh?
Bliver bare mere nervøs over det, men heldigvis har jeg snakket meget med en veninde om det, og det har hjulpet meget smiley

Men har stadig lidt brunt udflåd en gang imellem når jeg har tørret mig?

Men tager den med ro, og prøver at lade være med tænke på det, men f... hvor er det svært.. Det er vildt hvad der sker med min krop, og vildt at jeg allerede har følelser for "den"....

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Update på tidlig scanning uge 6+´

Annonce