{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

En tur på afsnittet for gravide.. {{forumTopicSubject}}

Ja, vi sad og så tv igår og da kl. så er 00:02 vælger vi at gå i seng, Jeg går så på wc for at tisse og for at tage min stikpille for svamp og derefter at smøre med vedlagt creme. Men til min forskrækkelse så var jeg hutig våd der nede efter at jeg havde tørt mig og det var begyndt at løbe ned af mit ben, Jeg tænker med det samme at det er forstervand da mine trusser også var ret våde på trods af at jeg havde trusse indlæg på. Men jeg får nyt trusseindlæg på og ringer til min jm (har ikk taget stikpillen på dette tidspunkt) kl. er her ca. 00:20-30 stykker, og jeg får snakket med min jm som beder mig ringe til fg, Jeg får så snakket med fg og de vil meget gerne se mig, vi har tilfældigvis lånt bilen af svigermor da vi skal der hjem idag og hun så har den store. Men jeg kommer i noget tøj og kæresten kommer i noget tøj og vi kommer så ind til Roskilde sygehus, kl. er her 01:00, vi bliver modtaget af den sødeste jm, da vi kommer ind på stuen så for jeg en ve hvor jeg må stoppe op og trække vejr dybt, den får jeg så to af inden for meget kort tid, hun mærker på min mave mens jeg har en ve og hun giver mig ret i at der er en sammen trækning. Jeg bliver undersøgt på kryds og tværs og bliver scanet, intet fostervand siver, fin hjertelyd på ctg'en og fin aktivitet af lille-pigen, og jeg havde så to meget kraftige plukveer / små veer, men det havde ingen betydning, min livmoderhals var lang og blød. Men da der så er en læge som skal undersøge mig indvændig for at se om der siver vand, ser hun at jeg er meget præet af svamp der nede og at det har været det der var meget flydene. Så vi blev sendt hjem med den melding at jeg skulle tage stikpillen så snart jeg kom hjem og gå i gang med at smøre, Og gud hvor har det hulpet allerede, vi var hjemme ved 04:00. Men jeg havde svært ved at få den der stikpille helt op for det var som om at den satte sig fast og fuck hvor gjorde det ondt, sov ikk før tidliogst kl. 05:00 ca fordi at det nev og kløede så meget der nede. Jer der har brugt Canesten har i kunne få stikpillen helt op uden brug af indføring dimsen? da der står at gravide ikk må bruge den så måtte sætte den på med fingeren, Men det var som om at da den kom lidt op så var det som om at der blev het tørt og at den så klistrede sig fast.

Så må sige at jeg er lidt øm og træt i dag, men kan ikk sove mere lige nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tur på afsnittet for gravide..
Kommentér på:
En tur på afsnittet for gravide..

Annonce