{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

ØV graviditet! Advarsel, meget frustreret! {{forumTopicSubject}}

Piger, jeg har virkelig brug for at komme af med mine frustrationer!

For det første er min graviditet ikke planlagt, da jeg var på p-piller, men da det så skete blev vi helt klart enige om at barnet er meget ønsket, og vi glæder os - bare lige så vi har det på det rene smiley
MEN jeg har indtil videre haft en lorte graviditet, og ja - jeg hader det! Jeg havde sådan glædede mig, og så viser det sig at jeg er verdens uheldigste menneske!

De første 12 uger kastede jeg op - konstant! Tabte mig en del, og kunne ikke holde noget i mig. Jeg var rigtig svag og når jeg ikke kæmpede med næb og klør for at klare mit arbejde, så lå jeg i sengen!
Efter de 12 uger, havde jeg lige 1 uge hvor jeg havde det fantastisk!
MEN - lur mig om jeg ikke så skulle begynde at bøvle med bækken, lænd og ryggen.
Jeg har siden haft smerter hele tiden. Kan ikke sove om natten, gå eller stå - eller for den sags skyld gå i fitness (som jeg elsker!)
Jeg har i 3 uger rendt hos min læge hver anden dag, da han mente det var ledskred, udelukkende fordi jeg ikke var så langt henne og var første gangs gravid! Så det var hvertfald ikke bækkenløsning?! Idag har jeg så endnu engang været af sted, og sørme om min spade af en læge så ikke siger "Jamen du har vel ikke ondt fortil vel?" og så tænker jeg - hvad fanden har du hørt de sidste nærmest 10 gange jeg har været her? Jeg har sagt HVER gang at jeg OGSÅ havde ondt fortil hvor det træk ned i lysken - Nånånå jamen så var det jo nok bækkenløsning alligevel?! Tak læge fordi jeg endelig har noget konkret at gå udfra.
Desværre er jeg en lort til at være hjemme, keder mig meget nemt og har det bedst hvis jeg er fysisk aktiv - så i kan nok se min nye situation er svær at overskue?? Derudover er jeg nu sygemeldt på ubestemt tid - Great når man hader at gå hjemme ikke? Alt i alt er jeg virkelig bare frustreret op over begge ører og alle siger "Jamen der er jo ikke noget at gøre ved det" - Nej, ved jeg da godt - men jeg har det bare rigtig skidt med ikke at kunne lave noget som helst smiley !
Hvordan kan man være så uheldig først at blive gravid på p-piller (samme tid med havde jeg også min mens de to første mdr.) - Så være plaget af konstant kvalme og opkast (vi snakker 10-20 gange DAGLIGT) - og så få bækkenløsning lige efter??
Jeg glæder mig SÅÅ meget til at få min dejlige spunk i armene, men føj hvor sætter h*n sin mor på en prøve tidligt.
Åh hvor jeg hader at være gravid, det er virkelig godt man ved der kommer noget fantastisk ud af det, ellers ville jeg ikke ane med gode råd.

Undskyld at det blev så langt, men jeg havde virkelig brug for luft smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV graviditet! Advarsel, meget frustreret!
  • #2   17. jun 2011 bare rolig .. kender det godt er oz en a dem som har flre dårlige dage når jeg er gravid en goe.. og nej ingen forstår og alligevel har jeg gjort det 3 gange..

    og denne gang kastede jeg op 24 7 i 9md.. og den sætning jeg bare hader allemest er når folk siger det er ikk en sygdom a være gravid ?
    nej måske ikk men havde man ikk en baby i maven så ville folk bare være så bekymmret og hjælpe men når du er med babs så skal man bare tag sig samme,..

    de to forste var jeg tit inde i de 3 md og få væske fordi jeg brækkede mig så meget .. så jo syntes sku godt man i nogen tilfælde kan komme det ind under a være syg..
    så kampe knuz her fra :=)


  • #3   17. jun 2011 og syntes sku godt man må brokke sig lidt når man er gravid..

    men ja som tanja skriver så er det det værd ellers tror jeg ikk man jore det igen..


  • #4   17. jun 2011 Mette , det er helt okay at have det træls ! Og man behøver hverken kvalme eller BL for at hade at være gravid .

    Jeg har faktisk næsten fra dag 1 haft det skidt og HADET at være gravid - nu er jeg 40+3 og jeg hader det stadig !
    Jeg synes det er super ærgeligt at det er sådan et tabu at snakke om , for der er mange der har det sådan . Jeg synes tit folk "glemmer" at nævne de negative ting der er ved en graviditet !


    Som en go veninde sagde til mig ;
    "Det okay at hade at være gravid , så længe man elsker det der kommer ud!"


  • #5   17. jun 2011 Heidi C : Når man er vant til at arbejde 37 timer i ugen, gå i fitness 5 gange i ugen, løbe ture og bruge meget tid med sin hund - så er det sq svært at se lyst på det når man pludselig ikke kan nogen af delene overhovedet. Når man kun kan ligge hjemme i sin seng, og knap vende sig, ja så må du undskylde mig - men jeg har svært ved at finde det positive i det?!

    Tania : Er absolut ikke i tvivl om at det er det værd, for uden tvivl - det er det helt sikkert. De næste 5 mdr må bare gerne gå MEGET stærkt smiley

    Liana : Ja, den med sygdom hørte jeg også ofte, og det er skide træls når man har det SÅ dårligt. Jeg var også ofte inde og få tjekket væsketal de første 12 uger pga opkasten, og har fået væske en enkelt gang.
    Så ja, synes altså også godt man må brokke sig en gang imellem.
    Er normalt en meget positiv og glad pige, og der skal meget til at få mig ned med nakken, men når alt man normalt laver bliver taget fra en, så bliver man sq frustreret.


  • #6   17. jun 2011 Hah , jo deeeeeeeet smiley

  • #7   17. jun 2011 Fru Nøhr : Åh, så er 40 uger altså bare lang tid! Og ja - alle mine veninder fortalte jo om hvor fantastisk det var at være gravid, og når jeg læste herinde, så glædede mig jo som en vild til det blev min tur - men ja - synes ikke der er meget at glæde sig over. Udover selvfølgelig spunken i maven har det godt og trives smiley
    Og gud hvor har din veninde bare ret! smiley


  • #8   17. jun 2011 Heidi C : Ja le du bare, men kan du så ikke bare hoppe ud af tråden og le hjemme i din stue i stedet for? smiley

  • #9   17. jun 2011 Lige præcis ! Og det er da fantastisk med dem der bare har det skønt , men hvis man ikke nyder det så skal man have lov at fortælle det også !

    Jeg kan da lige nævne lidt hyggelige "fordele" der kan følge med ;

    Hæmorider
    Sorte hår på maven
    Bumser og urenheder
    Forstoppelse
    Smerter ALLE steder osv

    Og når folk snakker om at man "stråler" som gravid - ja HURRA det er bare min fedtede teenage hud du kan spejle dig i ! smiley



  • #11   17. jun 2011 Fru Nøhr : Uh ja, uren hud! Det er jo bare ynglings ikke ? ;D
    Mine hår på maven er heldigvis ikke sorte (7-9-13), MEN der er mange smiley jeg har sq mere hår på maven end min mand. Fantastisk!

    *Camilla* : Mange tak smiley Håber også meget min læge sender mig videre på mandag smiley


  • #12   17. jun 2011 jeg synes på ingen måde heller det var sjovt at være gravid, brækkede mig konstant i 7 mdr og da det endelig holdte havde jeg så meget halsbrand at jeg næsten ønskede jeg ville kaste op i stedet for.... min fødsel var elendig og var døjede med mit kejsersnit bagefter.... alligevel blev jeg gravid igen ( på p-piller) da det var gået 11 mdr og jeg håbede denne graviditet ville være meget bedre så jeg kunne opleve at alle andre sagde at det var fedt at være gravid, jeg startede de typiske 12 uger med at kaste op og er nu 24 uger henne og sygemeldt med BL. øvøv endnu en skod graviditet- men jeg garanterer dig at man går gerne igennem det igen for det kæmpe mirakel man får efter de ca. 40 uger....... det slår den trælse tid x tusind smiley

    du må prøve at tænke på du glæder dig .....ved det kan være svært. jeg har grædt mange tårer og været meget frustreret både med den første og nu hvor jeg er blevet sygemeldt..... men man skal fokusere på hvor heldig man er fordi man er en af de heldige kvinder der får lov at opleve at få et barn smiley det er intet mindre end fantastisk smiley

    kram til dig..... kom godt videre smiley


  • #14   17. jun 2011 Hvor er det skønt at hører at folk "tør" fortælle om det tabu ! smiley

  • #15   17. jun 2011 Marie : Årh, stakkels dig altså!
    Jeg forsøger virkelig også alt hvad jeg kan med at fokusere på babyen, tror også det bliver nemmere når jeg begynder at kunne mærke liv og sådan. smiley Og så tænker jeg også, det er sjældent folk kun får et barn, så det må jo være fordi det er det værd smiley Men gud hvor kan det være svært at fokusere på! Men jeg forsøger!

    *Camilla* : Ehm, jeg har kun hørt om bækkenbælte, tror jeg det hed smiley ?


  • #16   17. jun 2011 Heidi C : Der er da absolut intet opmuntrende over dine ord. Jeg ser dem hvertfald som nedladende.

  • #17   17. jun 2011 mette. jeg kender kun din situation alt for godt. det er svært at glæde sig når tingene ramler ned om ørene på en. men jo længere hend i graviditeten man kommer jo mere glæder man sig over det der kommer ud og glemmer slerterne fra bækkenet.
    knus fra en der har haft på på nettop samme måde som du


  • #18   17. jun 2011 det er tidligt at synes det er træls smiley men jeg kan desværre ikke snakke med, for har ikk prøvet at være gravid endnu. men så længe det "kun" er 9 måneder af ens liv, så er det lige til at overkomme smiley

    prøv at tænk på at dit lille barn ligger derinde og venter på dig smiley kan være du begynder at synes det er mere fantastisk når du kan mærke den, eller når du ved køn osv. ?? det er i hvert fald lidt opmuntring jeg håber du kan bruge smiley


  • #19   17. jun 2011 hedi.c ja enlige har du ret kan jeg godt for nu er det 6 md siden jeg har stået i det he he..

    MEEEN . for helvde hvor kan folk som dig bare pisse en a når man står i det intet negativ ment med det eller noget:=)

    min veninde som selv har 3 var oz sådan jeg kan godt love dig for vores venskab kom godt nok på prøve i de 9md hvor humør svingninger oz er på sit højeste.. L:=)

    men ja man skal bare elske a være gravid elles er man mærkelig..

    de glemme oz <a fortælle a 9 ud 10 gange når bebs er der så er det sku ikk lige altid man får den der juhu moder føelse lige med det samme og der nogengange godt kan gå et stykke tid:=) men tilgændgæl så bliver den større og større hver eneste dag som tiden går..


  • #20   17. jun 2011 Heidi : Det er dejligt at høre smiley Jeg glæder mig også bare helt vildt til at komme længere hen! Og så fordi når man "kun" er i 17 uge og ikke kender kønnet eller har mærket den lille endnu, så har man ikke som sådan et forhold til h*n, som når man kender kønnet eller mærker den lille. Tror selv på det bliver helt anderledes.
    Tror også det er fordi jeg føler mig ret alene. Min mand arbejder 45-60 timer i ugen, og vi bor pt 30 km fra byen hvor alle venner og veninder bor med kun en bil, så kommer jo heller ikke ordentlig ud. Vi har heldigvis fået lejlighed fra d.1.7 inde i Esbjerg, så det glæder jeg mig til.


  • #21   17. jun 2011 bli nu miiiin tur : Ja, det er rigtig tidligt, men det er jo også tidligt at få BL smiley Og jeg ved godt det kun er 9 mdr, men 9 mdr i elendighed er virkelig svær at overskue når man er i det smiley
    Tror også selv på det bliver bedre når jeg kan mærke spunken, eller kender kønnet. For så ændre forholdet sig jo også helt til babyen. Lige nu er det jo bare spunken, men pludselig er det altså en ham/hende, og man kan mærke bebse.


  • #22   17. jun 2011 mette M : Det er også de eneste tidspunkter jeg har synes det var dejligt! Ved vores to scanninger og i onsdags da jeg var hos lægen hvor han synes jeg skulle hører hjertelyden - så er det jo fantastisk! smiley

  • #23   17. jun 2011 Lykke : årh ja, jeg håber også det vender! smiley men jeg tvivler bare når det er BL, men håber så bare at de kan gøre noget for at gøre det mere tåleligt for mig.
    Det værste for mig er også bare at jeg ikke kan lave noget smiley Jeg er normalt meget meget aktiv, og nu er jeg fuldstændig inaktiv.


  • #24   17. jun 2011 ja det er jo det smiley glæder mig selv til at skal være i det. håber selvfølgelig på at jeg får en bedre graviditet end din smiley men jeg tror på din bliver bedre smiley bare hold ud smiley

  • #25   17. jun 2011 mette M : ja uha, det har jeg gjort maaaange gange! Kigger tit på det. Men jeg har jo ikke så meget endnu, fordi vi ikke kender kønnet endnu. Men synes også det hjælper lidt smiley Det får hvertfald tankerne lidt væk.

  • #27   17. jun 2011 bli nu miiin tur : Ja, jeg havde det på akkurat samme måde som dig smiley Håber din graviditet bliver fantastisk smiley ! Jeg prøver at holde ud, det er jeg jo af gode grunde nødt til smiley

  • #28   17. jun 2011 *Camilla* : Det kunne jeg egentlig godt forestille mig ;D det er de hvertfald i hjemmeplejen jo smiley hehe. Det vil jeg lige huske.

  • #30   17. jun 2011 tak skal du have smiley

  • #31   17. jun 2011 Mette Kender det alt for godt det med at kaste op.
    Men den første var jeg altså syg kastede op i næsten hele graviditeten og ønskede bare at det var overstået. Gik på skole den gang og fik også at vide at jeg var gravid og ikke syg.
    Men jeg var altså syg og det er der jo nogen der bliver.
    Jeg har så været heldig at de 2 gange havde jeg kun kvalme og lidt opkast de første 3 mdr. .
    Kan godt forstå du glæder dig til det hele er overstået


  • #32   17. jun 2011 mette : bliver lige nødtil at høre.. du er sammen med danny ikk ?

  • #33   17. jun 2011 lullee : Jo, det er jeg smiley

    Camilla : Altid rart at høre du trods alt skal ha flere børn :b på nuværende tidspunkt skal jeg ikke have flere, men mon ikke det ændre sig når jeg først har min baby i armene? smiley


  • #34   17. jun 2011 mette : godt så .. sys nok smiley hehe ... undskyld jeg er så direkte smiley

  • #35   17. jun 2011 lullee : Hehe, det er helt iorden. Nu spørger jeg måske dumt - men hvor ved du det fra? smiley

  • #36   17. jun 2011 heheh bestemt ikk dumt .. men har gået i 10ende med jer begge smiley og kunne ud fra det du skrev her inde se det var dig .. lurrede lige på din face igår smiley hihi

  • #38   17. jun 2011 Lullee : Gud, kan slet ikke kende dig smiley hihi. Men sikke en lækker søn du har fået dig!

    Tania : Det håber jeg så meget på!


  • #39   17. jun 2011 jeg må simpelthen smile lidt ;o) hvor er det skønt at høre jeg ikke er den eneste i denne verden der hader graviditeten, din graviditet lyder meget i retning af begge mine, med ekstrem kvalme og opkast og BL, denne gang har jeg bare haft andre ting også øv øv... det er ganske forfærdeligt og jeg bliver bestemt aldrig en af dem der elsker at være gravid, jeg hader også at skulle gå hjemme og kukkelure længe før terminen og har forsøgt flere gange, med deltid men uden held, kan ganske simpelt ikke holde til det.. og ja det at gå hjemme er da så røvsygt, og jeg keder mig, så til trods for BL og diverse formaninger om at holde mig så meget i ro som muligt, så gør jeg altså stadig rent, går i haven, laver mad, køber ind osv osv. ja med den bagdel at jeg konstant har mega ondt og må sætte en maske på for at folk ikke lægger mærke til at jeg har ondt, og siger "så lad være med at lave noget" he he

    nej jeg glæder mig også til at blive fri for maven og generne, men som sagt det er anden gang så man kan være dum nok til at gøre det flere gange ;o) og tja det er vel ikke udelukket helt at jeg måske går med til det en gang mere om nogle år..


  • #41   17. jun 2011 Lyder lidt som mig, første 14 uger opkast, opkast og atter opkast. Og så kom bækkenløsning og nu vand i kroppen. Har termin 31 august og der er bare 100 år til. Hader ikke at kunne en skid og har det rigtig træels med at jeh syntes det går ud over min datter engang i mellem, men heldigvis har hun en fantastisk far

  • #42   17. jun 2011 Åhh hvor jeg føler med dig, javde dog kun slem kvalme til uge 15, og derefter bækkenløsning og vand i kroppen, lignede en flodhest til sidst.
    Og begyndte først og nyde det en smule da jeg ku mærke spark derinde fra. De sidste 4 mdr, rendte jeg på sygehuset hver 2. uge til bl og blodtryksmåling, fordi mit blodtryk hva forhøjt, så lignede til sidst en nålepude.
    Og selv om det er svært, så prøv og se lidt positivt på det, din krop sir jo kun fra fordi du har lavet for meget. Så det kan jo være at det er meget bedre om 14 dage, når din krop har fået ro, men husk på at når du så har lavet for meget så kommer smerten 10 foldigt tilbage.


  • #43   17. jun 2011 HA HA.. JA .. må alså oz indrømme jeg ret ofte i de 9md jeg brækkede mig sagde både til mig selv og oz højt HVORFOR? gør jeg det her igen for 3 gang når jeg ved hvor dårlig jeg bliver..

    men nu skal jeg heller ikk ha flere selv om jeg faktisk har lyst igen allrede nu 6 md efter.. :=)

    bare man ku gå direkte fra sex til fødsel hi hi..


  • #44   17. jun 2011 Mette,
    jeg har desværre ikke andet at sige til dig, end at det bliver værre før det bliver bedre..

    jeg har haft en relativ nem graviditet. Har kastet en del op, været meget svag og haft rigtig ondt.. men om et par uger får jeg en lille unge, og så er det hele glemt.

    Men det er fandme hårdt arbejde at være gravid!.. Slet ikke noget at tage let på, uanset hvor naturligt det er.

    Min søster selv hadede at være gravid SÅ meget! Det var de værste 9 mdr i hendes liv.. hun elsker ikke sin datter mindre af den grund..

    Jeg sad engang og snakkede med nogle piger, og blev enige om at selve graviditeten var så forfærdelig, fordi man så er meget mere motiveret for at gennemgå smerterne under fødslen smiley

    ---

    Det er bare SÅ frustrerende at høre når "kloge" kvinder fortæller at de altså gik på arbejde frem til få dage inden fødsel og at det er naturligt at være gravid - at vores kroppe er bygget til det.
    Ja, flot at nogle kan arbejde så længe. Og ja, det er naturligt. Men det er fandme hårdt arbejde.

    Man bliver tyk og nederen i hele kroppen. Jeg er virkelig træt af mine ekstra hager. Man kan ikke følge med nogle mennesker nogle steder, fordi alle andre går for hurtigt.
    Man er sulten, eller varm, eller utilpas konstant, kan ikke ligge på ryggen uden at blive dårlig. Jeg kan ikke handle selv, fordi jeg bliver svimmel. Kan ikke støvsuge, kan ikke vende mig i sengen uden store smerter, kan ikke gå med hunden uden at få plukveer/veer.
    Jeg har hud så bumset og fedtet som hos en 14-årig, og ingen cremer, kure eller masker kan gøre noget ved det! Gruer for hvordan jeg ville se ud UDEN de ting? Håret er fedtet og umuligt, og selvom jeg har klippet det kort, skal det vaskes to gange, så ulækkert er det.
    Jeg har fine strækmærker på maven, og takket være de vidunderlige hæmorider føler jeg på ingen måde at jeg bliver ren efter toiletbesøg..

    NOGLE kvinder elsker at være gravide! Og det skal de have lov til. Men det er hårdt arbejde, og det er fandme i orden at brokke sig nogle gange!..


  • #46   17. jun 2011 Tania,
    aj, men altså.. nu er det ved at være oppe over jo smiley

    Og selvom jeg slet ikke har travlt med at gå i fødsel, lever jeg højt på "om en måned er det hele væk"..

    Det er altså ikke sjovt at have ondt hele tiden, og føle sig uren smiley


  • #47   17. jun 2011 Når man spørger min mor hvordan det var at være gravid, er svaret i øvrigt bare "det var deeeejligt! Rigtig skønt"..

    jeg tror hun har fornægtet alt hvad der skete smiley hahaahah





  • #49   17. jun 2011 Tania,
    det er nok også meget smart at man glemmer det smiley hehe..

    Jeg har det jo ikek engang slemt.. F.eks mærker jeg ikke hæmoriderne specielt meget - nogle har jo virkelig ondt.. Jeg synes bare ikke jeg kan blive ren efter toiletbesøg, og DET er jeg virkelig ikke tilfreds med..! Men okay, så får jeg da indviet nogle af de der baby-vådservietter når jeg er ude smiley
    Høhøh.. Det andet kan jeg sq ikke forholde mig til..


  • #50   17. jun 2011 Men ja, som sagt så tror jeg at sidste del (og for nogle, hele delen) af graviditeten er SÅ bøvlet, fordi man så er langt mere motiveret for at få barnet ud smiley

  • #51   17. jun 2011 ACS : Fed beskrivelse! smiley Og ja, det er jo virkelig sådan jeg også har det, selvom jeg ikke er så langt henne endnu.
    Tror måske også en af grundene til jeg bliver endnu mere frustreret er at alle mine veninder og min mor hele tiden fortalte hvor fantastisk det var at være gravid, og de elskede det jo bare, men okay - de har heller ikke haft BL og kastet op i det omfang som jeg har.
    Men ja, det kan også være de bare fornægter som du siger ;D

    Allesammen : Tak fordi i også tør at sige hvor forfærdeligt det faktisk kan være! Er glad for der er flere som trods alt har fået flere børn, det må jo betyde det er det hele værd smiley er jeg bestemt heller ikke i tvivl om, men gud hvor ville jeg bare gerne springe de næste 5 mdr over!


  • #53   17. jun 2011 Tania,
    og man føler sig så dum..

    på trods af al elendigheden, insisterer jeg på stadig at tage sol.. jeg bryder mig ikke om at være helt bleg, og det er en af mine kæpheste.

    Men nøøøj, hvor jeg altså føler mig dum, når jeg bruger flere minutter på at kravle ud af den skide briks, som jo slet slet ikke er beregnet til tykke damer.
    Har flere gange været lige ved at ringe efter min mor, for at få hjælp - hun bor tæt på.. Men det er også bare for hjælpeløst altså..


  • #55   17. jun 2011 ACS : Jeg har fået afvide der er stor chance for at få pigment fejl hvis man går i solarie? Har du ingen fået, eller er det noget fis jeg har hørt? Jeg går nemlig ikke i sol længere, og ligner jo nærmest et spøgelse fordi jeg efterhånden er blevet meeget bleg.

  • #56   17. jun 2011 Mette,
    der er bestemt en øget risiko for pigmentfejl, pga. alle hormonerne.

    Både jeg og min søster har taget sol hele vejen igennem, uden problemer. Og jeg er virkelig polet-neger.
    Men vi har altid haft meget mørkt pigment, og tager godt imod solen. Jeg har heller aldrig været skoldet? Jeg ved ikke om det har noget at skulle have sagt.

    Der er bestemt en risiko, som jeg valgte at tage, men jeg har ikke oplevet noget..
    Udover at hvis du har BL så er det virkelig ikke rart at ligge på den briks.. Det er nok noget du lige skal tage højde for smiley


  • #57   18. jun 2011 Har ikke læst alle indlæg..

    Årh kan godt huske det.. smiley Blev selv gravid på p-piller, knækkede mig HVER dag op til flere gange dagligt i næsten 5mdr! Havde det så skidt så jeg kun kunne ligge i sengen.. Da det så gik over, fik jeg konstateret slem BL og det var virkelig smertefuldt i lænden, ryggen og foran! smiley Så kan bestemt godt huske hvor ked jeg var over det hele, og kedede mig også rigtig meget hjemme smiley

    Puha det eneste der var et lyspunkt var min mand som hjalp mig meget smiley og så tanken om at vores dejlige søn kom ud til os smiley

    Ved mig hjalp det en lille smule med en varmepude, hvis du ikke allerede bruger det? smiley Held og lykke med det hele smiley


  • #58   18. jun 2011 Acs:
    Hvis vi døtre har en slem graviditet så har vore mødre haft en super dejlig graviditet.
    Både min søster og jeg har haft (morgen) kvalme, men vore mor havde 6 dejlige graviditeter. Vi kan bare glæde os over at vore piger så får den "nem" graviditet.
    1x kvalme i 9mdr. 2xmorgen kvalme. Gjorde gerne igen hvis det ikke lige var fordi jeg er bange for at nr 4 vil veje omkring de 5 kg efter som nr 3 vejede 4400.


  • #59   19. jun 2011 Mette .. mange tak skal du have smiley

Kommentér på:
ØV graviditet! Advarsel, meget frustreret!

Annonce