{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.769 visninger | Oprettet:

Stadig nervøs. {{forumTopicSubject}}

Hej igen alle sammen. Jeg skrev for nogle dage siden om min oplevelse ved en tur til lægevagten og ser en tom fostersæk i uge 5+1 ( Er den forventede længde a min graviditet indtil videre) og der var mistanke om GUL ( Graviditet udenfor Livmoderen) men nu, er jeg RET så sikker på det IKKE er GUL, da jeg ikke bløder, har ikke meget ondt, og er ikke svimmel eller andet. Jeg har milde Mens smerter engang i mellem, og det er det. MEN jeg har så læst på nættet at der er det der hedder et Vindæg, og er selvfølgelig blevet nervøs for om det kan være dét ???
Er rigtig glad for at være herinde det giver tryghed at der er så mange mennesker der læser, lytter og råder. Tak !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig nervøs.
  • #2   5. jun 2011 ja det er normalt at have mens smerter i starten - havde jeg også begge gange. Fik at vide det er fordi livmoderen vokser..

  • #4   5. jun 2011 Ja jeg vil også sige, Lad vær' med at læse på nettet, det gør det hele meget værre, og inden man får set sig om, så er man jo nærmest dødsyg!

    Når det så er sagt, så har jeg alle tre gange haft mens lign. smerter. Tror det er meget normalt.


  • #5   5. jun 2011 Jeg havde stærke smerter nederst i maven de første 9 uger, og her ser alting fint ud nu.

    Jeg var også MEGET nervøs, men det kan være det ikke er nødvendigt hos dig at være det heller smiley


  • #6   5. jun 2011 Jeg havde også mens smerter, og da jeg var i 6 uge begyndte jeg også at bløde, dog uden smerter, men ellers ligeså kraftig som min mens. Og jeg fik alligevel en dreng ud af det smiley

  • #7   5. jun 2011 Hehehehe, ligamentsmerterne er ikke dem jeg er bange for smiley
    - men det er også skrevet lidt forkert kan jeg se. Jeg er bare nervøs for, at det måske kan være et vindæg. Fordi jeg selv har udelukket GUL.


  • #9   5. jun 2011 Ja det er rigtigt. Man er altid lige så syg som et læge leksikon.... smiley

  • #11   6. jun 2011 Nej, men jeg har til gengæld prøvet 3 gange at være gravid, bløde, teste negativt derefter, bruge en hel dag på gyn. blive scannet og få af vide, det er sa ...

    MEN det er jo meget normalt at have ondt - så længe hun ikke bløder, og self. er man sku da nervøs ... men med min søn, blev jeg sendt til scanning, fordi jeg løftede en kuffert på 20 kg. også meget tidligt, og der sagde de også, at jeg ikke skulle forvente at se noget, fordi det var lidt for tidligt ... og ganske rigtigt, ingenting og se - og han er her idag ...


  • #13   6. jun 2011 Har været til almindelig læge idag som planlagt, og fortalte ham om hvordan og hvorledes og han ringede og fik at vide min HCG lå på 8765 så det var ganske fint, og jeg testede også positiv på deres urin tests, så han sagde at han ville forvente det hele var som det skulle være, men ville ikke hænges op på det der da altid kan være et eller andet. Så er mere rolig nu ...

Kommentér på:
Stadig nervøs.

Annonce