{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.941 visninger | Oprettet:

Græde færdig :'( {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde

Jeg fandt for 3 uger siden ud af at jeg var gravid ( skulle være 5+1). Det skal lige siges at jeg og min kæreste har været sammen i 4 år og 2 af de år forsøgt at live gravide, vi havde så et brud på 8 mdr, hvor jeg så blev gravid med en anden mand, og valgte at få det arborteret, da det vidste dig manden var mere syg end jeg havde regnet med. Jeg fandt så sammen med min kæreste som jeg forinden havde været sammen med 4 år, og vi er nu gravide med det barn vi har ønsket os begge to i mange år.



Jeg var til lægevagten idag, fordi jeg har haft lidt smerter, men ingen blødninger. Lidt konstante milde mens smerter er faktisk hvad det er, men jeg gjorde det samtidig for min egen trygheds skyld fordi jeg håbede på at blive scannet så jeg kunne se min lille bebs i god behold. SNYDT.

Jeg bliver scannet, og alt hvad der er at se er en sort lille pose, intet indhold overhoved, plus lidt vand i maven.

Hun kiggede om hun kunne se en graviditet uden for livmoderen men der var umiddelbart intet at se, hverken i eller udenfor livmoderen.

Jeg fik taget en blodprøve og skal komme igen om en uge til en blodprøve mere og en scanning.

Må indrømme at jeg har grædt og grædt og grædt og kiiigget på alle mine søde små baby ting og mistet ALT håb overhoved. Nogen fortæl mig der er massere af håb!

Queenie
Love & Hugs Queenie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Græde færdig :'(
  • #1   2. jun 2011 ej er jeg da ked af at høre...

  • #2   2. jun 2011 Er det ikke føret når man er 6+ man kan se noget..?

  • #3   2. jun 2011 Ja jeg har. Jeg har købt alting ud over barnevognen. Ved godt det er helt sudt i hovedet men jeg har glædet mig SÅ meget til det her. Det har været min største drøm meget meget længe, så dagen efter jeg fik positive tests gik jeg ud og shoppede baby ting. Det har været en af de ting jeg har glædet mig meget til, at købe baby ting til MIN baby, og gøre klar til MIN baby og ikke alle andres .
    Det er forskælligt med hvornår man kan se det tror jeg ? Jeg er bare så utroligt nervøs. For det eneste der var, var en Fostersæt, ikke noget blommesæk(madpakke) eller noget foster. PLUS vand i maven.


  • #4   2. jun 2011 Jeg ved det godt. Men igen det er fordi det er noget jeg virkelig inderligt har ønsket mig. Og eftersom at vi ikke regnede med jeg kunne blive gravid så var det et kæmpe rush da jeg fik en positiv test. Men uanset hvad kan det jo være ligegyldigt hvis jeg har en graviditet uden for livmoderen, nu.

  • #5   2. jun 2011 TS..

    Det meget normalt ?
    Jeg var til scanning 6+4 tror jeg det var.
    og det eneste de kunne se var forstadiet til min gravidiet.
    som du siger en lille sort ''sæk'' vil nærmere kalde den et marzipanpåskeæg men fair nok (; Anyways.. intet liv eller noget.. og jeg fik i vide det var meget normalt, da det er forskelligt hvor hurtigt baby modnes.. liidt ligesom det jo ikke er ved alle man kan se kønnet 14+0 for det ikke altid baby er klar der smiley Så ville tage den lidt med ro..

    Men ja synes også det vildt du har købt så meget (:
    personligt ville jeg lige over NF scanning og være sikker på baby blev og havde det godt osv (:


  • #6   2. jun 2011 Jaaj eg ved godt det er tidligt, men det er heller ikke spørgsmålet om jeg glæder mig for tidligt hvilket jeg godt er klar over jeg har gjort. Jeg fik det rart af endelig at købe baby ting TIL MIG SELV, så det har jeg gjort. Det eneste jeg ville ha ud af det her indlæg var folks erfarringer så jeg enten kunne beroliges eller regne med det værste.

  • #7   2. jun 2011 Jaaj eg ved godt det er tidligt, men det er heller ikke spørgsmålet om jeg glæder mig for tidligt hvilket jeg godt er klar over jeg har gjort. Jeg fik det rart af endelig at købe baby ting TIL MIG SELV, så det har jeg gjort. Det eneste jeg ville ha ud af det her indlæg var folks erfarringer så jeg enten kunne beroliges eller regne med det værste.

  • #8   2. jun 2011 Sasha..

    Jeg har jo også givet dig min erfaring.
    Desuden er en del a min erfaring at man skal ''passe på'' med at glæde sig for tidligt og købe ting. jeg siger det kun fordi jeg tror man bliver mindet om smerten hver gang man kigger på tingene jo.. så det var ment som en hjælp..

    Anyways.. mit svar omkring dit spørgsmål.
    er det øverste jeg har skrevet, synes ikke du skal håbe for meget, men synes heller ikke du skal være ked a det (: Bare vær.. Neutral ?
    Med mindre du kender din krop MEGET godt og kan mærke du gravid (:
    Det kan jeg feks. og derfor blev jeg ikke ked a man ikke kunne se baby, for mig var det en beroligelse at jeg kunne få bekræftet min graviditet ^^


  • #9   2. jun 2011 Det er lidt der problemet er, jeg har ikke rigtig nogle graviditets symptomer som sådan. meget følsomme brystvorter og svagt ømme bryster, tisser liiiiiiiidt oftere end jeg plejer men det er altså ikke helt vildt meget noget af det. smiley

  • #10   2. jun 2011 Det er ikke fordi jeg regnede med Hjerteblink. men havde håbet på i det mindste at se blommesæk da blommesækken er større end fostret så vidt jeg ku forstå

  • #11   2. jun 2011 Ok. Ja da jeg var gravid med det jeg fik aborteret der opdagede jeg det da jeg pludselig fik ømme bryster, og der var jeg 8+. Sååå... Ja jeg ved ikke. Jeg har brug for nogle tal. Nogle skud på tasken.... hvor mange pct chance tror i at jeg har for det hele er som det skal være?

  • #12   2. jun 2011 TS..

    det her kommer til at lyde rodet xD
    Men jeg ''vidste'' heller ikke jeg var gravid pga. a kvalme eller utilpashed osv.
    jeg VIDSTE det fordi jeg kunne mærke der var ''noget'' i min mave som i det her tilfælde næsten lige havde været der. (med Nena noget der aldrig havde været der) Så grunden til jeg vidste det inden jeg testede positiv var at jeg VIRKELIG kender min krop når det kommer til sådan noget (:
    Det jo forskelligt, der er nogen der kan gå 40 uger uden at vide de gravide xD


  • #13   2. jun 2011 Sasha..

    Det er der ingen a os der kan sige 100 & jo (:
    men hvis de så en begyndende graviditet vil jeg sige 60/40 på du er (:
    ud fra hvad du forklare.. men der er ingen a os der kan sige det med sikkerhed og derfor tør jeg ikke sige mere, jeg vil helst ikke give dig falsk håb og s¨å være den der ødelægger dig endnu mere (:


  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #14   2. jun 2011 Sagde hun konkret til dig at du ikke var gravid?
    Eller er det noget du tolker ud fra hvad du så på scanningen?


  • #15   2. jun 2011 Nej nej det er jo ikke sikkert der sidder en læge der har haft denne slags sager smiley
    Men det er også bare fordi jeg allerhelst ser tingene i tal ( DUM ting at vænne sig til) så jeg vil bare høre fra mine med mennesker om hvad DE syntes, alt efter erfaringer og " jeg kender en der kender en der har hørt om en" oplevelser.


  • #16   2. jun 2011 Nej nej det er jo ikke sikkert der sidder en læge der har haft denne slags sager smiley
    Men det er også bare fordi jeg allerhelst ser tingene i tal ( DUM ting at vænne sig til) så jeg vil bare høre fra mine med mennesker om hvad DE syntes, alt efter erfaringer og " jeg kender en der kender en der har hørt om en" oplevelser.


  • #17   2. jun 2011 Lene..

    uha du tør satse mere end mig smiley
    jeg tror også hun er gravid, men eftersom jeg ikke ved det tør jeg ikke give et højt tal.. for når vi selv skal gætte realistisk er det faktisk 50/50 andet kan vi jo ikke sige xD

    Ts har du prøvet at teste igen evt ?


  • #19   2. jun 2011 Ja ja tester positiv var ved lægen mandag og få bekræftet det med en af lægens tests...

  • #20   2. jun 2011 Hun sagde helt konkret " Jeg kan ikke fortælle dig, hvad det er, det kan være du er meget tidligt gravid, det kan være en GUL eller det kan være du er ifærd med at abortere" men da jeg så spurgte hende " Men du målte fostersækken på scanneren, og iflg den, er jeg hvor langt henne?" Hende " cirka 5 uger" Mig:" Ok, og hvor tidligt kan man somregel se blommesæk osv?" Hende " uge 4-5 stykker" og det var hvad der som sådan blev sagt.

  • #21   2. jun 2011 Min veninde var til scanning i uge 5+1 og der kunne de intet se, så det bad hende om at komme ugen efter, og der kunne man kun lige og lige ane at der var et foster derinde.. Så håbet er ikke ude endnu...

  • #22   2. jun 2011 Tusind tak for det positive inldæg Trine. Det hjælper meget. Jeg kan dog bare ikke forstå det der med " Vand i maven" hvorfor har jeg det, hvis det muligvis er en normal graviditet?

  • #23   2. jun 2011 Sasha..

    lyder underligt (: Fik i vide man TIDLIGST kunne se noget 6+ ..
    (:


  • #24   2. jun 2011 Ok. Ja jeg ved det ikke. Jeg har læst lidt om at der er mange der først kan se blommesæk osv efter 6+ så er lidt mere rolig. men forstår stadig ikke hvad det der vand er for noget


  • #25   2. jun 2011 Tusind tak nanna, det er rart at høre.

  • #27   2. jun 2011 Det er jeg glad for. Så er der måske ikke noget at være nervøs for. Syntes bare det er UMENNESKELIGT at skulle vente en uge på det, når det er noget man øsnker så inderligt.

  • #28   3. jun 2011 Kan måske give dig lidt trykhed, min veninde blev scannet i mandags pga mange smerter i underlivet/maven. Her mistænkte de så en graviditet uden for livmoren pga. man kun kunne se en lille sæk (5+3).

    Hun blev så scannet onsdag hvor de kunne se et meget meget lille foster (5+5) også skal hun scannes igen på mandag for at holde øje med om det er som det ska være eller om det er en graviditet uden for livmoren.


  • #30   3. jun 2011 Ellers be dem tage blodprøve for HCG tallet og se om tallet ca. ligger inden for kurven efter hvor langt du selv tror du er henne.

  • #32   3. jun 2011 Ja jeg fik taget blodprøve igår, og skal så komme tilbage onsdag og få taget endnu en blodprøve og torsdag ( hvis tallene ser fine ud) skal jeg så til en ny scanning. Men jeg tvivler mer og mer på det er GUL, muligvis er chancen for vindæg større.

  • #33   3. jun 2011 Sus..

    Jeg har jo sagt jeg krydser for dig og det mine fine ven smiley
    Bringer for det meste held smiley


  • #34   3. jun 2011 Sus..

    Jeg har jo sagt jeg krydser for dig og det mine fine ven smiley
    Bringer for det meste held smiley


  • #35   3. jun 2011 Altså, nu ved jeg jo ikke hvad den der scannede dig sagde, men da jeg blev scannet 5+6 var det eneste der var at se også en sort klat... lignede en Spunk lakrids.
    Først 6+6 var der hjerteblink.
    Se lige tiden an, hvis dit HCG niveau stiger, er der vel håb endnu.


  • #36   3. jun 2011 Sus...

    Mon ikke det gør smiley


  • #37   3. jun 2011 Sasha..

    som sagt var der også kun en sort sæk ved mig ^^ Som rikke beskriver det (6+4) Og skal til scanning fredag så der får jeg i vide om alt er ok men det tror jeg nu det er smiley


Kommentér på:
Græde færdig :'(

Annonce