{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

i tvivl {{forumTopicSubject}}

hej..
jeg er gravid for anden gang...
første gang fik jeg en dejlig søn og med den graviditet havde jeg det rigtig godt uden kvalme eller noget som helst...
nu er jeg i uge 5 og jeg har det elendigt jeg har kvalme konstant er træt konstant og har vilde humørsvingningerne ved at dette er normalt til enhver graviditet... min tvivl går på at jeg allerede nu føles meget spændt i min mave og hård nogle steder hvilket jeg ikk var på dette tidspunkt i min første graviditet....
kan dette være et tegn på at det er tvillinger denne gang....
kh Diana


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i tvivl
  • #2   24. maj 2011 hvad baserer du dit svar på??? personlig erfaring eller gætter du bare..??

  • #4   24. maj 2011 Jo kan det godt, men har mere kvalme og er mere træt ved tvillinger, men selvfølgelig behøver det ikk være sådan.!! Jeg har ikk haft kvalme de andre 2 gange ìg denne her gang var de første 12 uger så slemme med kvalme:-(

  • #7   24. maj 2011 Dina: det ikk rigtig , man kan sagtens mærke på kroppen om der er flere. Det tager hårdere på en.. Selvfølgelig behøver der ikk være 2 pga meget kvalme for det kan der bestemt også være ved en. Men den jeg kender og dem der skriver herinde, er der da meget flere sym, end ved 1.

  • #8   24. maj 2011 Jeg havde selv de samme tanker omkring min graviditet nu her 2. gang. Jeg mener bestemt ikke, at jeg var specielt plaget af noget, i min graviditet med Frank. Men nu er jeg virkelig syg, tror aldrig jeg har været så utilpas af kvalme, madlede, træthed og humørsvingninger før. Men jeg er dog blevet scannet nu her, i forbindelse med nogle smerter, og der var "kun" en:-)

  • #9   24. maj 2011 det kan være mange ting, det kan også være fordi du venter en pige ?
    eller fordi det i det hele taget bare er anderledes i den her graviditet.

    du skal på nuværende tidspukt ikke kunne mærke hårdhed osv på din mave pga a graviditet og det uanset hvor mange du venter ^^

    Jeg var med Nena mega træt og er det ogå nu.. Dog ingen kvalme.

    Og sådan en som min mor havde det super da hun ventede mig, men med begge mine brødre var hun på toilettet og kaste op 24/7 de første 3 måneder.

    så nej det ikke et tegn på tvillinger. selvfølgelig kan der være det.. men det som sådan ikke et tegn på det ^^ Graviditeter er jo bare forskellige-


  • #10   24. maj 2011 det er altså ikk kvalmen jeg bygger mit spørgsmål på for er da godt klar over den del er noget mange gravide døjer med det er mere det at min mave allerede føles total spændt når jeg trykker på...

  • #11   24. maj 2011 tjjaaa jeg aner det som sagt heller men tænker meget over det fordi vi har en stor tendens til tvillinger i vores familie...

  • #13   24. maj 2011 nu har jeg været gravid 5 gange og ikke en af de graviditeter har været ens på nogen måder så nej det at du har det anderledes nu har intet med tvillinger og gøre, har aborteret to gange ret sent og det ene var et hold tvillinger og kunne ikke mærke at der havde været to.

  • #14   24. maj 2011 du kan ikke gå ud fra bare fordi din mave er spændt er der 2 ^^
    Min mave er også temmelig 'hård' når jeg ligger ned allerede (er overvægtig så mærker det bedst når jeg ligger ^^) Men til min scanning så det ud som om der kun var en, det var ret tidligt så det selvfølgelig ikke sikkert. men det var lægen ret sikker på ^^ Heldigvis.

    Men hvis i mange tvillinger i familien skal man selvfølgelig aldrig sige aldrig, men jeg ville ikke bygge det op på det hvis du forstår ^^


  • #15   24. maj 2011 anden gang bliver din mave hurtigere større så det er nok bare det du kan mærke ;o)

  • #16   24. maj 2011 vil også sige nej. da jeg ventede mine piger (tvillinger) var der ikk noget anderledes end 1.gang.tror først jeg fik symptoner på at jeg var gravid i uge 10 ca

  • #17   24. maj 2011 Nej...Det tror jeg ikke - har selv båret tvillinger og så vidt jeg ved var det en almindelig graviditet - dog blev jeg langt større....

    Men men..

    Det med tvillnger som er arveligt er tveægget tvillinger .... så hvis der er er tveægget tvillinger hos kvinderne i din familie så er der da sandsynlighed....en sjællendt gang løber det i mandens gener...


  • #18   24. maj 2011 Der er ikke 2 graviditeter der er ens... Man kan ikke mærke på maven om der er tvilinger så tidligt, først når de begynder, at sprke...

    Jeg har døjet med voldsomme opkatninger og voldsom kvalme i 18 uger, og min mave var også spændt og vildt træt... Og der gemmer sig kun 1 lille prinsesse derinde...


  • #20   27. maj 2011 Jep Eva det var det jeg mente fik det nok ikke formuleret helt klart...


Kommentér på:
i tvivl

Annonce