{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Kostplan så lillemanden tager på {{forumTopicSubject}}

Åhh ja..

Lillemanden blev skydt til at veje 1200 gr +- igår (30+3)...
Og neej hvor er jeg bange for at baby ikke får nok mad, så han kan vokse sig stor..
Synes godt nok ikke at det er meget han vejere, han har godt og vel taget små 100 gr på, på 2 uger.. smiley

Så er fanm'e bange for at han ikke "bliver" stor nok.

Problemet ligger nok i at jeg ikke har "lyst" til og spise. Har midstet lysten til at spise.

Nogen gange kan jeg spise/drikke en smutis om morgen, eller en bolle. hvis jeg får spist noget.
Middag spiser jeg måske 3 stykker rugbrød eller slet ingen ting.
Aftens mad kan jeg godt spise, men det er en halv måltid og så har jeg det bare dårligt. nogen dage skal jeg kæmpe for ikke at kaste det op igen..

Problemet er måske osse at, det ikke var medningen at vi(kæresten og jeg) skulle have barn nu.. Vi fandt så ud at af jeg var gravid i 16 uge, til og starte med ville jeg helst ha haft en abort. Og synes et eller andet sted at jeg bare bliver klammere og klammere og se på, og har det utroligt dårligt over min krop.

Er dog blevet glad for at vi venter os, men jeg har det stadig utroligt dårligt med min krop, og synes stadig den er klam! Bryder mig ikke om at folk skal se og røre, selv ikke venner eller famillie skal ikke røre min mave, for den er bare klam. Kæresten får dog lov, nogen gange. Andre gange kan jeg slet ikke have at han skal "pille" på maven.. Bagefter får jeg det jo så utroligt dårligt over det, da det jo slet ike er hans skyld overhovedet..

Åhh, det blev måske noget rodet og ja. Underligt.
Havde bare lige brug for at komme ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kostplan så lillemanden tager på
Kommentér på:
Kostplan så lillemanden tager på

Annonce