{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

NF i morgen, og derefter offentliggøre {{forumTopicSubject}}

vi at vi skal have et barn til sommer smiley

Åhh ja, vi skal til NF imorgen når jeg er 12+6 og vi glæder os rigtig meget til at se spiren/babyen igen smiley

MEEEN jeg er SÅ nervøs for at skulle fortælle det til de lidt ældre i familien og til dels nogen af mine venner også. Min mor og far, og min kærestes mor ved det som de eneste næsten, og de glæder sig rigtig meget til at skulle være bedsteforældre. Men jeg har simpelthen haft det så dårligt med at skulle fortælle det til de kommende oldeforældre i virkelig stor frygt for hvordan de reagere. Jeg har direkte haft mareridt om det, fordi det jo selvfølgelig er dem der har haft sværest ved at acceptere at jeg er lesbisk. Det er også sådan, at jeg har valgt at tage uddannelse efter at vi har fået barn, for det passede simpelthen lige ind i vores planer, og jeg mener ikke at man SKAL tage uddannelse etc. før man får barn - og jeg ved/tror bare de bliver enormt skuffet over det valg. Jeg har altid været yndlings barnebarnet og skulle leve op til visse forventninger, men nu er det ligesom om at jeg har "ødelagt" det ved at for det første springe ud som lesbisk, derefter offentliggøre at vi skal have barn til sommer, og så først starte på uddannelse næste år :s

Jeg er SÅ nervøs for at skulle fortælle det, det fylder virkelig meget i mit hoved som i måske kan høre - har I nogen råd, erfaringer eller trøstende ord der måske kunne berolige mit hoved bare lidt, ellers når det da at eksplodere inden vi skal til NF kl. 19.30 smiley

Mange tusinde tak fordi Du læste med så langt smiley

(Vil gerne frabede mig onsindede kommentarer om det at være lesbisk og skulle have barn)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NF i morgen, og derefter offentliggøre
Kommentér på:
NF i morgen, og derefter offentliggøre

Annonce