{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Føler mig lidt underlig.. {{forumTopicSubject}}

Men jeg glæder mig til vi går ind i næste uge for så er min cyklus nået over dagene hvor jeg plejer at få mens.. Har bare så mange tanker i hovedet nu hvor vi nærmer os den dag hvor jeg kunne få min mens og blir bange for at den kommer men som sædvanlig bare er forsinket.. Forstår i hvad jeg mener?? Eller er jeg helt gal..

Samtidig har jeg sådan brug for at få bekræftet min graviditet ud over de teste jeg har taget.. Har virkelig svært ved at jeg ikke har fået bevis på at HCG og alt det stiger som det skal..

Men for at indlægget ikke kun blir negativt.. så WOOOOW hvor jeg ELSKER at være GRAVID.. Elsker alle symptomerne og lige meget om det er stikken i underlivet så smiler man jo nærmest på smilebåndet hver gang jeg mæker et stik eller noget i underlivet.. det er jo bare fantastisk.. og elsker alle symptomerne på at der er noget derinde..

Ved i forresten om man må bowle som gravid?? Har bowlet med familien her til aften og fik faktisk rimelig ondt af det.. men det er vel også fordi kroppen arbejder.. så måtte slappe lidt af og tage nogle lette kugler ..

Nogen der kan følge mig???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig lidt underlig..
  • #1   17. feb 2011 Læste lidt på nettet.. og efter hvad jeg kan se må man godt.. men jeg tager det så meget med ro jeg kan ellers.. Vil virkelig ikke miste den lille spire.. så PASSER VIRKELIG på mig selv nu og lytter 100 % til min krop smiley

  • #2   17. feb 2011 Camila.. Tak for din beroligende besked smiley det er altid dejligt at få sådan en smiley Jeg håber bare jeg gør det rigtige og min krop bare arbejder lidt ekstra idag.. har haft det skidt, på en god måde.. Så tror den har arbejdet meget idag.. men passer på mig selv smiley

  • #3   17. feb 2011 Jeg bowlede også da jeg var et par uger henne uden problemer, du er gravid det har testen vist så det må du jo gå udfra, hvis den sidder der så bliver den siddende ligemeget hvad. Hvis du har tegn feks kvalme er det også rigtig gode tegn i det at det viser at det hele fungere. Prøv at lade vær med at tænke så meget over det ved det er meget svært men det er ikke godt for din krop at stresse.

  • #4   18. feb 2011 Camille.. Laver ikke noget fysisk lige nu af hensyn til min krop.. det har kun været bowlingen de der 55 minutter idag.. så gør alt for ikke at anstrenge mig.

    Marie.. Ved jeg skal passe på ikke at stresse mig selv mere end højest nødvendigt.. har bare brug for at få det bekræftet når vi har kæmpet sådan for det.. det ville give mig ro i kroppen...
    Jeg har alle de klassiske tegn som kvalme, dog ikke konstant og det er blevet mindre nogle dage synes jeg.. det var mest i starten.. men får stadig kvalme og så er jeg enormt søvnig og har niv og jag i underlivet.. Jah alle de der..
    Men synes faktisk ikke min kvalme er så slem mere :-S
    Men prøver virkelig at slappe af.. smiley


  • #5   18. feb 2011 Linda... VED jeg er PIVET.. og nærmest hysterisk.. det ligger jeg ikke skjul på.. vil gøre alt for ikke at miste min lille spire nu.. Har snakket med lægen idag for at få lidt ro nu jeg ikke har fået det bekræftet hos dem. og det lader til at alt er normalt.. håber jeg.. og vil tage det med ro og lytte til min krop i stedet.. Men ja er hysterisk.. men hellere spørge en gang for meget end for lidt.. smiley

  • #6   18. feb 2011 Bare fokuser på det dejlige...

  • #7   19. feb 2011 Vi ringede for at få lidt ro og kan få taget blodprøve på mandag.. smiley
    Vil virkelig prøve at nyde det smiley


Kommentér på:
Føler mig lidt underlig..

Annonce