{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Mave {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Det er min første gravilitet, mistede første gang, men er nu blevet scannet 3 gange og det lille foster er meget aktivt og det lille hjerte slår så fint, så det er dejligt:)

Jeg er kun 9+2 i dag, men jeg er allerede meget stor, trods kvalme og meget opkast dagligt...
Det er kun kjoler jeg kan bruge af mit normale tøj og et enkelt par lav taljet bukser...
Er normalt ellers med flad mave...

Er det normalt man allerede er blevet så stor?
Ved godt det variere fra person til person, men syntes det er meget jeg har taget på, når jeg nærmest lever på toilettet...

JeanneH 9+2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mave
  • #1   12. feb 2011 ja det er meget forskelligt. men det kan være du bare er heldig at optage noget af det der kommer ind - inden det kommer op igen smiley

    Men ja det er meget forskelligt hvordan ens mave vokser.. jeg kunne ikk være i mine normale bukser da jeg nåede 5+ og min veninde som os venter tvillinger hun er først begyndt for nogle uger siden at vise mave og skifte hende's tøj ud..

    så det er meget forskeligt. men vær stolt af din mave - spis så sundt som muligt og du ska nok komme over kvalmen og opkastningen.. husk det er bare et tegn på den lille sidder fast siger lægerne smiley


  • #2   12. feb 2011 Ja det er også det jeg holder mig oppe ved med kvalmen, at de har sagt på sygehuset til scanningerne at det er gode tegn jeg har... Og jeg producere meget gravilitets homon...

    Føler bare det er så tidligt at jeg skal begynde at kigge på vente tøj...


  • #3   12. feb 2011 der er stor forskel på at tage meget på (hvilket jeg ikke antager du har gjort allerede?) og så det at kroppen rykker rundt..

    jeg har ikke taget noget på endnu, men har fået en hele del mave på. Der er slet intet at rafle om..

    Da jeg var omkring 12.-13. uge begyndte jeg så småt at droppe at knappe mine bukser, eller bruge ventebukser, og siden uge 16 har jeg kun gået i ventebukser, der kunne jeg altså ikke passe de andre..

    Det er min oplevelse at maven kommer lidt i ryk.. Så i 14 dage sker der måske ikke så meget, men så vupti! er der pludselig endnu mere mave på..



  • #4   12. feb 2011 Jov jeg har sjovt nok taget 5 kg på... Lægen mente det var fordi kroppen nåede at optaget det den skulle bruge inden det kom op igen og derfor havde jeg taget på og ikke tabt mig... Så på den måde er det jo positivt at opkasten ikke har taget magten, kun over mig smiley

  • #5   12. feb 2011 Det var da også et par kg smiley hehe.. Så er der altså slet ikke noget underligt i at du allerede har en del mave smiley

    Se det som en god ting..

    Når jeg har været bekymret for min lillemand i ugerne op til scanning, minder jeg mig selv om at når maven vokser, er det fordi baby vokser.. For ellers ville maven jo ikke blive større smiley


  • #6   12. feb 2011 Ja så kan jeg godt se du har taget lidt på.. Men du skal bare holde dig til sunde madvaner og så skal det nok gå smiley

    Som ACS siger - så er det meget forskelligt hvornår maven vokser osv. nogle er heldige og kan skjule det til NF osv - og andre må ud med det lidt før eller bare sige de har spist lidt for meget *G*

    Men altså alt er som det ska vis lægerne ikk har sagt noget til dig smiley

    Og så længe den lille er godt aktiv - så er det jo bare dig som skal få det lidt bedre *G*


Kommentér på:
Mave

Annonce